VM-Awards vs julekalender - Hvorfor enten eller?

Skrevet i Generelt

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 8. december 2020, 20:09
US Badolato sagde:
Nu er jeg ikke klar om hvem og hvordan. Men det er tit meget ond stemning på forum mod Sunny fra få mennesker, så hvis han føler at der bliver ved med at blive diskuteret ret hurtigt i fx denne sag, så forstår jeg det godt.

Man kan tolke på meget, men pt er dit brugernavn ''Amatørbiks''. Og jeg ved selvfølgelig ikke om det er rettet mod Vman, men hvis det er, så vil jeg sige at JA man skal lytte til kunderne som i dit arbejde, men det er jo ikke sikkert at der er så mange der har din mening, jeg deler den fx ikke, heller ikke i forhold til evt. amatørbiks. Jeg elsker den julekalender du ikke kan lide, eller i hvert fald omtaler som en crowdpleaser. Konkurrence elementet om pokaler er der stadig.

Og jeg kan også godt lide tanken om awards, OGSÅ selvom den kommer bagefter kritikerne har fået sin vilje, som du siger. (Her lytter Sunny jo tydeligvis til dig). Men pludselig når han lytter så gider du ikke have awards? Den del forstår jeg ikke smiley.
Hans kommentar er rettet direkte mod mig, så det giver ingen mening at blande eventuelle andre hændelser ind over vores korrespondance?

Du har ret i at hverken du, Sunny eller andre ved hvad mit managernavn hentyder til, så det har vel igen ingen relevans?

Som jeg også selv påpeger rammer julekalenderen helt sikkert en større målgruppe, og er derfor en crowdpleaser, fordi den sikkert skaber begejstring hos et større publikum, da alle ikke kunne vinde i Awards - men det gælder ikke for mig. Jeg savner derimod konkurrenceelementer i spillet, og her var Awards en unik mulighed for at opnå en præstation der kun kunne vindes én gang hvert år. Pokaler har jeg vundet 100 af i år, så det er ikke just fordi det begejstrer mig synderligt hver gang.

Havde Awards kørt som sædvanligt, eller var det blot blevet udskudt til nytår, som følge af indtrædelsen af julekalenderen havde jeg ingen kommentar haft. Jeg bryder mig ikke om håndteringen af sagen og det fokus der driver væk fra konkurrenceelementerne i spillet, og derfor er jeg kritisk - så er det ikke nok for mig at der blot bliver lyttet til en enkelt tiltag.

Og jeg skriver ikke at jeg ikke gider awards, men at jeg i år desværre ikke tillægger det megen værdi, da det nu er skabt på dette grundlag.

Gudenå FC (Blaki er god) 8. december 2020, 20:12
Fætter Højben sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg skrev engang at hvis jeg vandt i lotto ville jeg købe Vman, nu skriver jeg at hvis vandt i lotto ville jeg ansætte sonny som direktør på Vman.
Køb ham lige nogle medarbejdere på fuldtid også så smiley
Jeg køber lige Fyn også, så der bliver plads den nye data central og en personale by.

FC Bombe Bombe (Chill) 8. december 2020, 20:26
Real Madrid CF sagde:
US Badolato sagde:
Nu er jeg ikke klar om hvem og hvordan. Men det er tit meget ond stemning på forum mod Sunny fra få mennesker, så hvis han føler at der bliver ved med at blive diskuteret ret hurtigt i fx denne sag, så forstår jeg det godt.

Man kan tolke på meget, men pt er dit brugernavn ''Amatørbiks''. Og jeg ved selvfølgelig ikke om det er rettet mod Vman, men hvis det er, så vil jeg sige at JA man skal lytte til kunderne som i dit arbejde, men det er jo ikke sikkert at der er så mange der har din mening, jeg deler den fx ikke, heller ikke i forhold til evt. amatørbiks. Jeg elsker den julekalender du ikke kan lide, eller i hvert fald omtaler som en crowdpleaser. Konkurrence elementet om pokaler er der stadig.

Og jeg kan også godt lide tanken om awards, OGSÅ selvom den kommer bagefter kritikerne har fået sin vilje, som du siger. (Her lytter Sunny jo tydeligvis til dig). Men pludselig når han lytter så gider du ikke have awards? Den del forstår jeg ikke smiley.
Hans kommentar er rettet direkte mod mig, så det giver ingen mening at blande eventuelle andre hændelser ind over vores korrespondance?

Du har ret i at hverken du, Sunny eller andre ved hvad mit managernavn hentyder til, så det har vel igen ingen relevans?

Som jeg også selv påpeger rammer julekalenderen helt sikkert en større målgruppe, og er derfor en crowdpleaser, fordi den sikkert skaber begejstring hos et større publikum, da alle ikke kunne vinde i Awards - men det gælder ikke for mig. Jeg savner derimod konkurrenceelementer i spillet, og her var Awards en unik mulighed for at opnå en præstation der kun kunne vindes én gang hvert år. Pokaler har jeg vundet 100 af i år, så det er ikke just fordi det begejstrer mig synderligt hver gang.

Havde Awards kørt som sædvanligt, eller var det blot blevet udskudt til nytår, som følge af indtrædelsen af julekalenderen havde jeg ingen kommentar haft. Jeg bryder mig ikke om håndteringen af sagen og det fokus der driver væk fra konkurrenceelementerne i spillet, og derfor er jeg kritisk - så er det ikke nok for mig at der blot bliver lyttet til en enkelt tiltag.

Og jeg skriver ikke at jeg ikke gider awards, men at jeg i år desværre ikke tillægger det megen værdi, da det nu er skabt på dette grundlag.
Men Sunny tog et valg om en kalender i stedet for Awards, i troen om at det ville folk herinde bedre kunne lide og og være med på

Han læser så i forum at han måske har taget fejl og vælger at gå ind i forum og svarer på kritikken og respekt for det, det er noget der ofte var savnet før i tiden

Og han vælger at sige jeg har måske taget fejl, nu løser jeg det.

Men du virker stadig utilfreds

Hvad vil du gerne have der sker nu?

Esrum IF (y nada mas) 8. december 2020, 20:31
Jeg synes sku du skal have cadeau sunny.

Applaus herfra...


Jeg synes det er dejligt med lidt forandring.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. december 2020, 20:34
FC Sunnyvale sagde:
Problemerne med VM Awards var mange.

Som det er nævnt, så var det den samme lille gruppe af klubber som vandt hvert år, og der var ikke ret mange der gad at deltage i det.

Det var især et kæmpe problem i forhold til nomineringerne, hvor der var så få der stemte, at man med meget få klubber kunne snyde sig til en nominering, der ikke gav mening.

Jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at lokke folk til at stemme, ved at skrive blogindlæg, lave streameren på kluboversigten, og udlodde flere og flere præmier blandt dem der stemte.

Så VM Awards var gået hen og blevet ret kedelig, og der var brug for noget nyt, som langt flere brugere rent faktisk kan have glæde af.

Og det må man sige at julekalenderen har ramt plet med. Der er mange gange flere brugere, som deltager - og det er endda til trods for at julekalenderen kun er tilgængelig for dem med licens.


Til spørgsmålet om hvorfor julekalenderen kræver licens: for mig er det en selvfølge, at dem, der støtter udviklingen af spillet skal have markant flere fordele end dem der ikke gør. Når man spiller gratis, er det ment som en introduktion til spillet.

Når man vælger at støtte spillet, så skal man også have noget for pengene, som er til at føle på.


Omkring spørgsmålet om hvorfor vi ikke kunne køre begge dele på samme tid, så var det mest fordi jeg ud fra tallene vidste at der ikke var ret mange, der ville savne det, og så var der ikke rigtigt nogen grund til at jonglere med begge ting på samme tid, når nu julekalenderen var meget bedre.

Men, jeg er ikke 100% afvisende for at lave en begrænset VM Awards alligevel, for dem der synes det er hyggeligt. Den behøver ikke at løbe over mange uger, og man kunne måske lave sådan at det slutter nytårsaften i stedet for juleaften.
Jeg vil starte med at sige,
Jeg er glad for julekalenderen, det er et frisk pust.. Meeen der kan tænkes lidt over
præmierne.. smiley (En gratis spejderrapport er forbeholdt os forholdsvis få der bruger
kredits på gentagende gange at søge utrænede ) Dem der ikke har en spejder, eller
ikke bruger dem ud over grænsen, får ingen gevinst !
Åbner du en låge hvor du får 25 % rabat på opgradering af træningsanlæg eller
stadion inden for 24 timer vil det sparke røv !
Alle vil få muligheden, nogle vil sælge spillere for at benytte muligheden.. Andre
vil kunne gøre det umiddelbart tidligere.. Det kunne kombineres med en højere
tilskuerindtægt for fuldt udviklede klubber..
Eller tænk at åbne en låge der siger du er kontraktfri de næste 3 dage !
Eller en låge der siger du får 10% C oven i dit næste auktionssalg !
Eller du kan den næste uge have 23/21 spillere i din klub..
Men igen julekalenderen er en fed feature.. Og det er superfint med din vilje
til en begrænset Wman award, for de bedste af de bedste..
Du har den rigtige holdning til at få os til at holde fast i Vman..!
Et lille øf til dig er at melde mere ud jævnligt, uden at der går for lang tid..
Mvh Per


Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 8. december 2020, 20:42
Det eneste der ærger mig lidt nu, er at jeg syntes awardsne har mistet lidt værdi, da jeg føler det kun bliver holdt i år for kritikernes skyld, det er nok også det madrid mener med sit indlæg. Det er der selvfølgelig ikke noget at gøre ved nu, og jeg er glad for dennis har lyttet.

Heller det end ingen awards, men hvad så til næste år? Skal vi så have samme diskussion igen? smiley

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 8. december 2020, 20:46
FC Bombe Bombe sagde:
Real Madrid CF sagde:
US Badolato sagde:
Nu er jeg ikke klar om hvem og hvordan. Men det er tit meget ond stemning på forum mod Sunny fra få mennesker, så hvis han føler at der bliver ved med at blive diskuteret ret hurtigt i fx denne sag, så forstår jeg det godt.

Man kan tolke på meget, men pt er dit brugernavn ''Amatørbiks''. Og jeg ved selvfølgelig ikke om det er rettet mod Vman, men hvis det er, så vil jeg sige at JA man skal lytte til kunderne som i dit arbejde, men det er jo ikke sikkert at der er så mange der har din mening, jeg deler den fx ikke, heller ikke i forhold til evt. amatørbiks. Jeg elsker den julekalender du ikke kan lide, eller i hvert fald omtaler som en crowdpleaser. Konkurrence elementet om pokaler er der stadig.

Og jeg kan også godt lide tanken om awards, OGSÅ selvom den kommer bagefter kritikerne har fået sin vilje, som du siger. (Her lytter Sunny jo tydeligvis til dig). Men pludselig når han lytter så gider du ikke have awards? Den del forstår jeg ikke smiley.
Hans kommentar er rettet direkte mod mig, så det giver ingen mening at blande eventuelle andre hændelser ind over vores korrespondance?

Du har ret i at hverken du, Sunny eller andre ved hvad mit managernavn hentyder til, så det har vel igen ingen relevans?

Som jeg også selv påpeger rammer julekalenderen helt sikkert en større målgruppe, og er derfor en crowdpleaser, fordi den sikkert skaber begejstring hos et større publikum, da alle ikke kunne vinde i Awards - men det gælder ikke for mig. Jeg savner derimod konkurrenceelementer i spillet, og her var Awards en unik mulighed for at opnå en præstation der kun kunne vindes én gang hvert år. Pokaler har jeg vundet 100 af i år, så det er ikke just fordi det begejstrer mig synderligt hver gang.

Havde Awards kørt som sædvanligt, eller var det blot blevet udskudt til nytår, som følge af indtrædelsen af julekalenderen havde jeg ingen kommentar haft. Jeg bryder mig ikke om håndteringen af sagen og det fokus der driver væk fra konkurrenceelementerne i spillet, og derfor er jeg kritisk - så er det ikke nok for mig at der blot bliver lyttet til en enkelt tiltag.

Og jeg skriver ikke at jeg ikke gider awards, men at jeg i år desværre ikke tillægger det megen værdi, da det nu er skabt på dette grundlag.
Men Sunny tog et valg om en kalender i stedet for Awards, i troen om at det ville folk herinde bedre kunne lide og og være med på

Han læser så i forum at han måske har taget fejl og vælger at gå ind i forum og svarer på kritikken og respekt for det, det er noget der ofte var savnet før i tiden

Og han vælger at sige jeg har måske taget fejl, nu løser jeg det.

Men du virker stadig utilfreds

Hvad vil du gerne have der sker nu?
Og jeg vælger at forholde mig kritisk til dette. Jeg har intet krævet, og gør det fortsat ikke - jeg forholder mig kritisk. Der er forskel, og den forskel er central.

FC Bombe Bombe (Chill) 8. december 2020, 20:47
Faciato FC sagde:
Det eneste der ærger mig lidt nu, er at jeg syntes awardsne har mistet lidt værdi, da jeg føler det kun bliver holdt i år for kritikernes skyld, det er nok også det madrid mener med sit indlæg. Det er der er selvfølgelig ikke noget at gøre ved nu, og jeg er glad for dennis har lyttet.

Heller det end ingen awards, men hvad så til næste år? Skal vi så have samme diskussion igen? smiley
Jeg håber han beholder julekalenderen næste år
og så laver awardsene på den måde han gør i år, lyder som om folk vil awardsene mere end han selv regnede med og folk vil nok gerne acceptere den her måde hvis det bliver meldt ud at det er sådan det er.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 8. december 2020, 20:49
FC Bombe Bombe sagde:
Faciato FC sagde:
Det eneste der ærger mig lidt nu, er at jeg syntes awardsne har mistet lidt værdi, da jeg føler det kun bliver holdt i år for kritikernes skyld, det er nok også det madrid mener med sit indlæg. Det er der er selvfølgelig ikke noget at gøre ved nu, og jeg er glad for dennis har lyttet.

Heller det end ingen awards, men hvad så til næste år? Skal vi så have samme diskussion igen? smiley
Jeg håber han beholder julekalenderen næste år
og så laver awardsene på den måde han gør i år, lyder som om folk vil awardsene mere end han selv regnede med og folk vil nok gerne acceptere den her måde hvis det bliver meldt ud at det er sådan det er.
Det kunne være dejligt med begge dele fremover, helt bestemt! smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 8. december 2020, 21:04
Real Madrid CF sagde:
Faciato FC sagde:
Kunne være dejligt hvis dennis gav en forklaring hmm
Hvis det tager ham lige så lang tid som sine supportsager, kan du tidligst forvente svar d. 17 december smiley
Ha ha
Jeg oprettede en supportsag til Dennis 9 september, Admin gav sit bedste bud på et svar 27 Nov, men fik aldrig forklaringen fra Dennis eller et svar fra hans side.


Besvar