VM-Awards vs julekalender - Hvorfor enten eller?

Skrevet i Generelt

Tokyo (CK) Crew 1. december 2020, 12:22
@Saint Etienne
Skal man have licens for at være med? Er det ikke bare fordi at dagens låge er en ekstra ungdomsspiller, og dem kan man ikke oprette uden licens?
Vil da håbe, at der gemmer sig nogle credits eller licens bag en af lågerne til dem, der ikke har licens.

Og til det med VM Awards, så kommer jeg heller ikke til at savne det.
Efter min mening, så har det altid handlet om at råbe højest i alle kategorier undtagen 1 eller 2. Og de undtagelser kan man finde oplysninger om på vmaninfo og vmanstats.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 1. december 2020, 12:32
Lyon sagde:
@Saint Etienne
Skal man have licens for at være med? Er det ikke bare fordi at dagens låge er en ekstra ungdomsspiller, og dem kan man ikke oprette uden licens?
Vil da håbe, at der gemmer sig nogle credits eller licens bag en af lågerne til dem, der ikke har licens.

Og til det med VM Awards, så kommer jeg heller ikke til at savne det.
Efter min mening, så har det altid handlet om at råbe højest i alle kategorier undtagen 1 eller 2. Og de undtagelser kan man finde oplysninger om på vmaninfo og vmanstats.
https://imgur.com/gallery/Kbw7u0u

smiley se vedhæftede.

Så for at svare på dit spørgsmål - ja, man skal have licens.

Tokyo (CK) Crew 1. december 2020, 12:38
Saint Etienne sagde:
Lyon sagde:
@Saint Etienne
Skal man have licens for at være med? Er det ikke bare fordi at dagens låge er en ekstra ungdomsspiller, og dem kan man ikke oprette uden licens?
Vil da håbe, at der gemmer sig nogle credits eller licens bag en af lågerne til dem, der ikke har licens.

Og til det med VM Awards, så kommer jeg heller ikke til at savne det.
Efter min mening, så har det altid handlet om at råbe højest i alle kategorier undtagen 1 eller 2. Og de undtagelser kan man finde oplysninger om på vmaninfo og vmanstats.
https://imgur.com/gallery/Kbw7u0u

smiley se vedhæftede.

Så for at svare på dit spørgsmål - ja, man skal have licens.
Så er det en ommer!

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 1. december 2020, 12:49
Lyon sagde:
Saint Etienne sagde:
Lyon sagde:
@Saint Etienne
Skal man have licens for at være med? Er det ikke bare fordi at dagens låge er en ekstra ungdomsspiller, og dem kan man ikke oprette uden licens?
Vil da håbe, at der gemmer sig nogle credits eller licens bag en af lågerne til dem, der ikke har licens.

Og til det med VM Awards, så kommer jeg heller ikke til at savne det.
Efter min mening, så har det altid handlet om at råbe højest i alle kategorier undtagen 1 eller 2. Og de undtagelser kan man finde oplysninger om på vmaninfo og vmanstats.
https://imgur.com/gallery/Kbw7u0u

smiley se vedhæftede.

Så for at svare på dit spørgsmål - ja, man skal have licens.
Så er det en ommer!
Det er da en kæmpe ommer, at man skal have licens for at være med i en skide julekalender.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 1. december 2020, 12:50
Fredsk BK sagde:
Juventus FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Dejligt med lidt fornyelse, og det awards er bare noget ryg klapperi til hindanden, og dem der kender hinanden og støtter hinanden stemmer på hinanden altid
Hvis du kender nok personer til at kunne have en reel indflydelse på resultatet i VMan Awards, så tager jeg hatten af for dine networking egenskaber.
Networking har betydet meget. Sidste år vandt fx Faciato udelukkende grundet sine kontakter til den russiske regering, og sådan har det været i nogle år...

Per blev også årets mest hjælpsomme manager, 2020 fordi han havde truet folk med vold til at stemme på ham osv. smiley
Lyder nærmere til på Per at han truer folk med vold, hvis de stemmer på ham. smiley

Alt i alt synes jeg det er ærgerligt at det ikke bliver afholdt. Skide være med præmierne, men det er hyggeligt at følge med i, selvom det godt kan være noget af en popularitetskonkurrence. Det giver også mulighed for at høre lidt om hvad de forskellige klubber har opnået i årets løb og hvad deres planer og ambitioner er for det kommende år.

US Badolato (USB) 1. december 2020, 12:52
Hvis problemet er rygklap og licens præmier, så tog jeg gerne awards bare uden præmier andet end prestige. Sådan er det jo ved et typisk award show smiley

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 1. december 2020, 12:55
Benløse Forever sagde:
Dejligt med lidt fornyelse, og det awards er bare noget ryg klapperi til hindanden, og dem der kender hinanden og støtter hinanden stemmer på hinanden altid
Som Juve skriver, så skal man have et ret stort netværk baseret på sidste års stemmer smiley https://www.virtualmanager.com/da/vm_awards

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 1. december 2020, 13:07
Lyon sagde:
@Saint Etienne
Skal man have licens for at være med? Er det ikke bare fordi at dagens låge er en ekstra ungdomsspiller, og dem kan man ikke oprette uden licens?
Vil da håbe, at der gemmer sig nogle credits eller licens bag en af lågerne til dem, der ikke har licens.

Og til det med VM Awards, så kommer jeg heller ikke til at savne det.
Efter min mening, så har det altid handlet om at råbe højest i alle kategorier undtagen 1 eller 2. Og de undtagelser kan man finde oplysninger om på vmaninfo og vmanstats.
Det er klart at alle ikke følger med i hver kategori. Derfor synes jeg ikke at der er noget galt i at promovere sig selv, og sit "mesterværk". Det giver trods alt meget mening, hvis man ikke er så kendt indenfor kategorien, og dermed ikke har det store netværk smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 1. december 2020, 13:38
Eagles Academy sagde:
Lyon sagde:
@Saint Etienne
Skal man have licens for at være med? Er det ikke bare fordi at dagens låge er en ekstra ungdomsspiller, og dem kan man ikke oprette uden licens?
Vil da håbe, at der gemmer sig nogle credits eller licens bag en af lågerne til dem, der ikke har licens.

Og til det med VM Awards, så kommer jeg heller ikke til at savne det.
Efter min mening, så har det altid handlet om at råbe højest i alle kategorier undtagen 1 eller 2. Og de undtagelser kan man finde oplysninger om på vmaninfo og vmanstats.
Det er klart at alle ikke følger med i hver kategori. Derfor synes jeg ikke at der er noget galt i at promovere sig selv, og sit "mesterværk". Det giver trods alt meget mening, hvis man ikke er så kendt indenfor kategorien, og dermed ikke har det store netværk smiley
De har fjernet prestigen i at være den bedste, den motivations-faktor forsvinder fra rigtig mange klubber, nu behøver man ikke at gå efter at være klubben over alle klubber - det er spild af credits at sigte efter vifarank 1 hele året rundt nu. De aller bedste spillere er ikke længere lige så intrasante med denne udmelding.

Tokyo (CK) Crew 1. december 2020, 14:13
Faciato FC sagde:
De har fjernet prestigen i at være den bedste, den motivations-faktor forsvinder fra rigtig mange klubber, nu behøver man ikke at gå efter at være klubben over alle klubber - det er spild af credits at sigte efter vifarank 1 hele året rundt nu. De aller bedste spillere er ikke længere lige så intrasante med denne udmelding.
Det er da noget af en statement. Det er den evige grund til ikke at ændre på noget som helst. SpILleRNE mISteR VÆrDi!

Det er en hurtig konklusion at komme med især når der ikke er gået en dag siden nyheden kom ud.
Besvar