VM-Awards vs julekalender - Hvorfor enten eller?

Skrevet i Generelt

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 1. december 2020, 14:20
Personligt har jeg det fint nok med at VM-Awards ikke er der mere. Personligt synes jeg det har været lidt ligegyldigt de sidste par år.

Kategorien "Årets Mest Hjælpsomme Manager" en er f.eks. af dem jeg synes var ligegyldige.
Er du aktiv og hjælpsom på forum inden for de sidste 3 måneder før Awards starter vil du komme i betragtning. Var du aktiv de første 8 måneder af året men ikke de sidste 4 havde folk glemt en.

"Årets Crewmedlem" var også total ligegyldig. Er du upopulær som Crew-medlem vil du typisk aldrig komme i betragtning, var du ikke meget på forum vil du typisk heller ikke komme i betragtning, dem som laver meget crew arbejde men som ikke er så aktiv på forum vil jo kun os fra Crew vide noget om, og i den her kategori er det også lidt "Danes vs. British" fordi vi er væsenligt flere danskere i Crew og vi dansker kommer ikke i betragtning ved Englænderne og typisk også vice versa.

Så for mig var Awards pretty much ligegyldig, men igen det er min mening.

Jeg kan dog godt lide det med en julekalender, det giver lidt en forandring i spillet og gør at alle med Licens har mulighed for at få lidt sjov ud af det.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 1. december 2020, 14:36
FC Deluga sagde:
Jeg kan dog godt lide det med en julekalender, det giver lidt en forandring i spillet og gør at alle med Licens har mulighed for at få lidt sjov ud af det.
Så du mener, at licens bør være en nødvendighed, for at deltage i en julekalender.

Royal Unibrew (Kristian Holst Sørensen) 1. december 2020, 14:37
For mit vedkommende synes jeg Awards var spændene og interessant, da man fandt lidt forskellige klubber at følge med i. Men synes julekalenderen er hyggeligere. Synes det synd man ikke kan have begge dele, men har forståelsen for at der er meget at se til i december måned og ikke er det helt store kapital eller ansatte til at kunne få det hele med, måske man kunne rykke Awards til om sommeren istedet?

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 1. december 2020, 14:38
Saint Etienne sagde:
FC Deluga sagde:
Jeg kan dog godt lide det med en julekalender, det giver lidt en forandring i spillet og gør at alle med Licens har mulighed for at få lidt sjov ud af det.
Så du mener, at licens bør være en nødvendighed, for at deltage i en julekalender.
Ikke nødvendigvis, men det kan være svært at finde på "gaver" til folk uden licens.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 1. december 2020, 14:41
Slettet

Atlanta Hawks (Christoffer) 1. december 2020, 15:09
Synes det er ærgerligt at fjerne en god tradition. Kan høre der er delte meninger om VM-Awards, men alt andet lige så er det noget som har fanget en stor del herinde. Personligt har det været et mål siden sidste afstemning, at blive nomineret igen til én eller flere kategorier. I mit hoved er der stor prestige i at blive nomineret - præmierne betyder ingenting - det er udelukkende det at få et skulderklap og at se andre managers følge en bare en lille smule. For det ser man sjældent ellers...


Oveni synes jeg det er en god idé og tanke med en julekalender, men kan slet ikke lure hvad problemet vil være i at have begge dele? Skab endelig lidt aktivitet i et spil, som efter overtagelse havde en par gode måneder, og en positiv fremgang i kommunikationen. Det stoppede så desværre omkring sommeren. Kom ind i kampen .. hvorfor er det er vi brugere aldrig har noget at sige?

/Christoffer

Gudenå FC (Blaki er god) 1. december 2020, 15:28
det største jeg har prøvet på vman er at blive nomineret men jeg mangler jo også guld i super cop

Fraucadia FC (Frauq) 1. december 2020, 17:41
Juventus FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Dejligt med lidt fornyelse, og det awards er bare noget ryg klapperi til hindanden, og dem der kender hinanden og støtter hinanden stemmer på hinanden altid
Hvis du kender nok personer til at kunne have en reel indflydelse på resultatet i VMan Awards, så tager jeg hatten af for dine networking egenskaber.
altså sbare på Pers Løver han er nok en af de mest kendte/populære managers vi har

Benløse Forever (The Disco guy) 1. december 2020, 18:04
Kan ikke se det store problem, hvis det er så vigtig for nogen kan de bare lave det selv, behøver da ikke være vman der laver det, så kan vi se om det er så vigtig som nogen gør det til, personlig er det bare noget ryg klapperi som ikke har noget med spillet at gøre, så det er ikke noget vman skal bruge tid på, heller bruge det på udvikling på vman, ved godt julekalenderen heller ikke er det, men trods alt lidt nyt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. december 2020, 18:22
Synes det er en fin ide med en julekalender, men at det kræver Licens forstår
jeg altså ikke rigtig.. Det ville da være en fin måde at holde lidt på nystartede,
og en lille gave kunne jo så være en kort licensperiode, så de kunne mærke de
fordele det giver.. F.eks at trække en ungdomsspiller smiley

Med hensyn til Vman Awards, synes jeg det er ærgeligt, at det stopper.
Ikke for min egen skyld, det ændrer ikke på at jeg vil hjælpe hvor jeg kan
og Jeg har aldrig gjort det for prestige eller Licens, det tror Jeg nu godt alle
er klar over..

Især synes jeg at det er ærgeligt for de mere hardcore kategorier, som
Årets manager og Årets handelsklub... Noget som mange managers
har gået rigtig højt op i og hvis licenskronerne for deres præstationer skulle
omregnes til timeløn, så havde de nok fundet på noget andet at lave !
Og at der ikke er en Award til årets nybegynder, synes jeg decideret er et
fejlskøn og en skam for nystartede der virkelig kunne få et skulderklap for
deres præstation..
Og så kunne man jo nøjes med de 3 kategorier..

Og var der noget Vman Awards kunne, så var det at skabe debat på forum
før under og efter.. smiley

Just my ten cents,
Per

Besvar