Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 27. april 2024, 17:39
Loyals sagde:
Står der ikke et eller andet sted at kaptajnens lederskabsevne kan øge egenskaberne af medspillerne med op til 10% (ved 100). Så naturligvis har det stor effekt, når vi taler tophold.

At drage konklusionen at det udelukkende er på grund af en bedre kaptajn at man vinder, er en lidt tidlig konklusion med afsæt i mængden af tilfældigheder som kampmotoren også indeholder.
Ja bevares..
Der skal mere til..
Men hans resultater viser en vis effekt smiley

Thorshammer United (EPU) 27. april 2024, 20:05
Kaptajn med 73 i Lederskab: 12 point i 15 ligakampe
Kaptajn med 100 i Lederskab: 29 dejlige point på kontoen i 12 ligakampe.

Det viser ret tydelig, at man bør have fokus på hvem man sætter som kaptajn.

Og med hensyn til tilfældigheder i kampgeneratoren. Selvfølgelig skal der være tilfældigheder.

VMAN kampgenerator er hvad udviklerne mener den skal være. Hvis man ikke synes om den skulle man måske overveje at kaste sig over et andet spil. Eller hvad?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. april 2024, 10:22
Thorshammer United sagde:
Kaptajn med 73 i Lederskab: 12 point i 15 ligakampe
Kaptajn med 100 i Lederskab: 29 dejlige point på kontoen i 12 ligakampe.

Det viser ret tydelig, at man bør have fokus på hvem man sætter som kaptajn.

Og med hensyn til tilfældigheder i kampgeneratoren. Selvfølgelig skal der være tilfældigheder.

VMAN kampgenerator er hvad udviklerne mener den skal være. Hvis man ikke synes om den skulle man måske overveje at kaste sig over et andet spil. Eller hvad?
Enig.. Men problemet er nok at mange kalder tilfældigheden uden at have optimeret sit eget hold til at yde bedst muligt og udelukkende ser på spiller vurderinger..
Kaptajnrollen er super vigtig... Det gælder især ved udregning af hjemmebane fordel samt det faktum at han løfter andre spillere..
Der er også andre roller der kan gøre en forskel..

Stratton Oakmont (Ussel kampgenerator) 28. april 2024, 15:10
Thorshammer United sagde:
Kaptajn med 73 i Lederskab: 12 point i 15 ligakampe
Kaptajn med 100 i Lederskab: 29 dejlige point på kontoen i 12 ligakampe.

Det viser ret tydelig, at man bør have fokus på hvem man sætter som kaptajn.

Og med hensyn til tilfældigheder i kampgeneratoren. Selvfølgelig skal der være tilfældigheder.

VMAN kampgenerator er hvad udviklerne mener den skal være. Hvis man ikke synes om den skulle man måske overveje at kaste sig over et andet spil. Eller hvad?
Mate, er du seriøs nu? Udviklerne mener kampgeneratoren er som den skal være - så derfor skal/kan den ikke forbedres eller hvad?
Hvad med de managers, der uge efter uge bruger en masse tid og ressourcer på at gøre deres klub til en topklub, for så at være vidne til at resultaterne ikke bliver bedre?

Det er møg irriterende uge efter uge at smide point i så mange kampe til hold, der er dårligere end sit eget - yderligere er deres spillere dårligere i kampånd og lederskab, men de får point alligevel?
Hvad er meningen med at være en topklub og bruge så meget tid og energi på et managerspil, når du alligevel mister så mange point til hold, der er så langt under ens niveau?
Man betaler for at spille et managerspil, hvor ratioen mellem spillernes niveau og resultaterne ikke stemmer overens - det er da at tage røven på folk, hvis man ikke vil videreudvikle på det, når det er det man betaler for.

Tokyo (CK) Crew 28. april 2024, 15:21
Hvis nogen er interesseret i hvad udregningen af lederskab bonus er:
(lederskab / 100) * 0.06

Dvs. at hvis din kaptajn har 30 i lederskab er bonussen = 0.018 (1,8%).
0 i lederskab = 0%
50 i lederskab = 3%
100 i lederskab = 6%

Det bliver lagt sammen med kampånd bonus, men den samlede bonus kan ikke overstige 10%.

Så der er meget at hente, hvis man har en med god lederskab smiley

Thorshammer United (EPU) 28. april 2024, 16:48
Stratton Oakmont sagde:
Thorshammer United sagde:
Kaptajn med 73 i Lederskab: 12 point i 15 ligakampe
Kaptajn med 100 i Lederskab: 29 dejlige point på kontoen i 12 ligakampe.

Det viser ret tydelig, at man bør have fokus på hvem man sætter som kaptajn.

Og med hensyn til tilfældigheder i kampgeneratoren. Selvfølgelig skal der være tilfældigheder.

VMAN kampgenerator er hvad udviklerne mener den skal være. Hvis man ikke synes om den skulle man måske overveje at kaste sig over et andet spil. Eller hvad?
Mate, er du seriøs nu? Udviklerne mener kampgeneratoren er som den skal være - så derfor skal/kan den ikke forbedres eller hvad?
Hvad med de managers, der uge efter uge bruger en masse tid og ressourcer på at gøre deres klub til en topklub, for så at være vidne til at resultaterne ikke bliver bedre?

Det er møg irriterende uge efter uge at smide point i så mange kampe til hold, der er dårligere end sit eget - yderligere er deres spillere dårligere i kampånd og lederskab, men de får point alligevel?
Hvad er meningen med at være en topklub og bruge så meget tid og energi på et managerspil, når du alligevel mister så mange point til hold, der er så langt under ens niveau?
Man betaler for at spille et managerspil, hvor ratioen mellem spillernes niveau og resultaterne ikke stemmer overens - det er da at tage røven på folk, hvis man ikke vil videreudvikle på det, når det er det man betaler for.
Jeg er altid seriøs. Jamen, hvis man har et problem med sin klub må man søge hjælp og håbe nogen gider at hjælpe. Det må man sige FC København har succes med smiley
Kampgeneratoren er hvad kampgeneratoren er. Hvis man synes, man ikke får noget for pengene synes jeg man skal kaste sig over et andet spil.

Stratton Oakmont (Ussel kampgenerator) 29. april 2024, 16:41
Igen, så se min sæsonstart - jeg smider 4 point mod to hold på hjemmebane, jeg alle dage burde slå.
Har skiftet taktik, tempo, instrukser - det hele. Intet virker.
Det er så trættende seriøst

Quasi FC (Polle) 29. april 2024, 20:20
Stratton Oakmont sagde:
Igen, så se min sæsonstart - jeg smider 4 point mod to hold på hjemmebane, jeg alle dage burde slå.
Har skiftet taktik, tempo, instrukser - det hele. Intet virker.
Det er så trættende seriøst
måske du bare ik er særlig god smiley

Stratton Oakmont (Ussel kampgenerator) 29. april 2024, 21:43
Quasi FC sagde:
Stratton Oakmont sagde:
Igen, så se min sæsonstart - jeg smider 4 point mod to hold på hjemmebane, jeg alle dage burde slå.
Har skiftet taktik, tempo, instrukser - det hele. Intet virker.
Det er så trættende seriøst
måske du bare ik er særlig god smiley
Lige pt er jeg den 55. bedste klub i hele spillet - det bliver man ikke, hvis man ikke er god smiley
Hvis min klub var af samme størrelse/niveau som din, så ville dit argument holde stik, men det gør det ikke her.

Thorshammer United (EPU) 30. april 2024, 13:51
FC København sagde:
Ja. Det var åbenbart det der skulle til haha
Har du pillet ved noget? smiley Jeg synes ikke du vinder ret meget nu ????
Besvar