Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

Los galacticos Real (hi) 3. september 2023, 10:29
glad for de nye AI genererede billeder Please gør sådan at spillerne også får nye billeder!

Ignotus (--) 6. september 2023, 14:59
Los galacticos Real sagde:
glad for de nye AI genererede billeder Please gør sådan at spillerne også får nye billeder!
Enig - ville give os lidt nyt liv og de vil ikke alle ligne hinanden smiley

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 7. september 2023, 15:16
Kan man ikke lave et like eller reaktionssystem, hvad man nu siger, ligesom man kender det fra Facebook?
Hvor man f.eks. kan lave en thumbs up til et forumindlæg eller på en besked i brev?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 8. september 2023, 07:14
Dallas Stars HC sagde:
Kan man ikke lave et like eller reaktionssystem, hvad man nu siger, ligesom man kender det fra Facebook?
Hvor man f.eks. kan lave en thumbs up til et forumindlæg eller på en besked i brev?
Forum ændringer er ikke pt en prioritet, men klart et godt bud smiley

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 11. september 2023, 10:44
Jeg mangler en bedre oversigt i 'regnskab' under 'økonomi'

Kunne man ikke lave en drop down menu, hvor man evt. ville kunne se:

Sponsorer
Tv penge
Spillerkøb
Spillersalg
Lønninger
Opgraderinger
Belønninger for målsætning
Entreindtægter

Det ville give mig et bedre overblik i stedet for at alle indtægter og udgifter er blandet sammen i en uendelig lang smøre.
(*og ja, jeg er godt klar over at de forskellige beløber er angivet i regnskabet til venstre på regnskabs-siden)

Nahaj FC (Stopper) 11. september 2023, 12:33
Dallas Stars HC sagde:
Jeg mangler en bedre oversigt i 'regnskab' under 'økonomi'

Kunne man ikke lave en drop down menu, hvor man evt. ville kunne se:

Sponsorer
Tv penge
Spillerkøb
Spillersalg
Lønninger
Opgraderinger
Belønninger for målsætning
Entreindtægter

Det ville give mig et bedre overblik i stedet for at alle indtægter og udgifter er blandet sammen i en uendelig lang smøre.
(*og ja, jeg er godt klar over at de forskellige beløber er angivet i regnskabet til venstre på regnskabs-siden)
Jeg er helt enig, jeg har lavet et Excell ark med alle udgifter for at holde styr på hvad der bliver brugt på hvad smiley

SUB 88 (MrFad) 18. september 2023, 10:52
UDVIKLING AF TRÆNING:

Jeg har et stort ønske i fht træningsdelen.

Jeg bruger meget tid på at skifte mellem de forskellige træningselementer og rette til hver dag. Det synes jeg ikke er særligt interessant, men jeg gør det fordi det er nødvendigt for at kunne konkurrere.

Mit ønske går på, at det bliver muligt at planlægge træningen på ugebasis. Altså at man kan sætte forskellige træninger op til de forskellige grupper og planlægge en eller flere uger frem.
Ligesom man kan oprette flere taktikker, bør man kunne oprette træninger og sætte dem til at træne de forskellige ting på forskellige dage, uden at man skal ind og rette i træningen hver gang.

Optimalt skal man ikke ændre noget, hvis man er tilfreds med sin plan, men bare trykke 'træn nu'.


Vh. MrFad

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 15. oktober 2023, 00:18
Mølle AllStars sagde:
Kunne man lave en lille ændring, så min fik en notifikation, når ens spiller rammer auktion fra transferlisten? Så man ikke først får den når spilleren er solgt.
+1

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 15. oktober 2023, 00:18
Don Valentiore sagde:
Jeg mener, at der er en indlysende mangel i spillet, som kunne tilføre mere charme og give brugerne større motivation til at spille det. På nuværende tidspunkt er de eneste tilgængelige klubstatistiker de 15 rigeste klubber og de 15 klubber med flest supportere. Dette giver ikke tilstrækkelig motivation til at investere en betydelig mængde tid i at kæmpe sig til tops og konkurrere om mesterskaberne. Desuden er det en ugunstig forretning at stræbe efter mesterskaberne på grund af de høje lønninger og den værdiforringelse, ens spillere oplever, da man er nødt til at bruge ældre spillere med de bedste statistikker. Derfor vil jeg gerne foreslå at udvide den tilgængelige klubstatistik. Dette kan inkludere information om klubber med flest vundne mesterskaber i hvert land, eksempelvis en top 15-liste for hvert land, samt en liste over klubber med flest vundne mesterskaber samlet etc.
+1

AC Ubby (Don Ø) 29. oktober 2023, 12:26
OVR fordeling på midtbane virker dumt, burde man ikke gøre DEF midtbane lidt som forsvare og OFF midtbane som angriber eller er det bare mig der tænker sådan smiley
Besvar