Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 14. april 2024, 09:49
Når der er features, opdateringer eller andet jeg får og kan give, så bliver de også givet ud smiley
Men er der noget, der sker internt eller andet, så kan jeg naturligvis ikke dele de informationer ud.

Vi er alle begrænset på forskellige områder.
Selvom jeg gerne ville informere og dele mere, så skal jeg have lov, først og fremmest, men der skal naturligvis også være ting at dele.

Der arbejdes bag kulissen og der kommer nye ting.

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 16. april 2024, 12:04
FC Apollyon sagde:
Når der er features, opdateringer eller andet jeg får og kan give, så bliver de også givet ud smiley
Men er der noget, der sker internt eller andet, så kan jeg naturligvis ikke dele de informationer ud.

Vi er alle begrænset på forskellige områder.
Selvom jeg gerne ville informere og dele mere, så skal jeg have lov, først og fremmest, men der skal naturligvis også være ting at dele.

Der arbejdes bag kulissen og der kommer nye ting.
Fedt nok med en udmelding fra dig, selvom du forståeligt nok ikke kan dele det I har gang i og interne ting, så er det stadig rart med en eller anden form for udmelding. Det synes jeg at du skal forsætte med, selvfølgelig i det omfang det er muligt.
Glæder mig til at finde ud af hvad 'Præmier' under konto kommer til at betyde smiley

Thorshammer United (EPU) 25. april 2024, 08:58
Der er ikke meget VMAN udvikling i øjeblikket må man sige.

Det er i dag 25-04-2024 og seneste VMAN nyhed er fra 13-11-2023 som handler om nedetid.

Det synes jeg er temmelig mange dage siden så jeg synes det hele er lidt sløv for tiden smiley

Ignotus (--) 25. april 2024, 09:04
Thorshammer United sagde:
Der er ikke meget VMAN udvikling i øjeblikket må man sige.

Det er i dag 25-04-2024 og seneste VMAN nyhed er fra 13-11-2023 som handler om nedetid.

Det synes jeg er temmelig mange dage siden så jeg synes det hele er lidt sløv for tiden smiley
Vi har da alle opgraderinger og småfejlsrettelser her; https://www.virtualmanager.com/changelog som der umiddelbart er den primære sektion for at tydeliggøre hvor meget udvikling der er.

Stratton Oakmont (Ussel kampgenerator) 25. april 2024, 17:09
Hej udviklere,

Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan den kampsimulator fungerer?
Jeg oplever mange tabte og uafgjorte kampe mod klubber, der er langt dårligere end mig.
Jeg er på papiret niveauer over dem, men alligevel taber jeg og spiller uafgjort uge efter uge.
Jeg er med på storklubber fra tid til anden snubler mod mindre hold, men det omfang jeg oplever det i, sker alt for tit.
Jeg har justeret taktikker etc, der er intet der virker. Jeg har købt spillere for et trecifret millionbeløb, men alligevel fejler mit hold mod andre hold, der er væsentlig dårligere end mig.
Det er super frustrerende at lægge så meget tid og energi i et managerspil, når man alligevel render rundt og taber til de klubber, man i 9/10 tilfælde i virkeligheden ville tage en sejr over.

FC København (Nicolai Olsen) 25. april 2024, 17:21
jeg har præcis samme problem.

Thorshammer United (EPU) 25. april 2024, 17:28
Stratton Oakmont sagde:
Hej udviklere,

Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan den kampsimulator fungerer?
Jeg oplever mange tabte og uafgjorte kampe mod klubber, der er langt dårligere end mig.
Jeg er på papiret niveauer over dem, men alligevel taber jeg og spiller uafgjort uge efter uge.
Jeg er med på storklubber fra tid til anden snubler mod mindre hold, men det omfang jeg oplever det i, sker alt for tit.
Jeg har justeret taktikker etc, der er intet der virker. Jeg har købt spillere for et trecifret millionbeløb, men alligevel fejler mit hold mod andre hold, der er væsentlig dårligere end mig.
Det er super frustrerende at lægge så meget tid og energi i et managerspil, når man alligevel render rundt og taber til de klubber, man i 9/10 tilfælde i virkeligheden ville tage en sejr over.
Hvis jeg var dig, så ville det første være at finde en spiller der sparker røv i lederskab og gør ham til kaptajn smiley Den højeste i lederskab du har i din trup har 73 og det er sku for lidt i min verden smiley

Thorshammer United (EPU) 25. april 2024, 17:29
FC København sagde:
jeg har præcis samme problem.
Hvis jeg var dig, så ville det første være at finde en spiller der sparker røv i lederskab og gør ham til kaptajn smiley Den højeste i lederskab du har i din trup har 65 og det er sku for lidt i min verden smiley

FC København (Nicolai Olsen) 25. april 2024, 17:29
hvordan kan det gøre, at man taber kampe, hvor man i princippet er bedre end modstanderen? :-)

Thorshammer United (EPU) 25. april 2024, 18:25
FC København sagde:
hvordan kan det gøre, at man taber kampe, hvor man i princippet er bedre end modstanderen? :-)
Det er meget vigtig når man spiller VMAN, at man har valgt en kaptajn og at denne kaptajn har et højt et tal i Lederskab. Du har vel husket at sætte den riigtige som kaptajn?

Læs mere her om egenskaber: https://www.virtualmanager.com/da/manual/spillere/egenskaber
Besvar