Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

Barna CF (finnr) 20. januar 2022, 19:56
Ohhhh, Dark Mode, please smiley

AFC Bournemouthx (Duus) 2. februar 2022, 00:25
FC Apollyon sagde:
Har du feedback eller ønsker at kommentere på noget i blogindlægget, så skriv gerne her.

Blogindlægget kan findes her: 1065-folg-med-i-vmans-udvikling
Hej, og tillykke med stillingen her hos vman, håber du nyder det!

Jeg havde en tanke om muligheden for at dele træningen op i dage? så man ikke skal til ind og skifte og rette efter hvor de skal ligge mest af deres energi. Jeg er ret sikker på at jeg ikke er den eneste der tænker dette, og er også sikker på at i har hørt det før, men jeg ville bare lige få det skrevet her, nu hvor ingen havde. smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 2. februar 2022, 07:38
FC Blackout sagde:
FC Apollyon sagde:
Har du feedback eller ønsker at kommentere på noget i blogindlægget, så skriv gerne her.

Blogindlægget kan findes her: 1065-folg-med-i-vmans-udvikling
Hej, og tillykke med stillingen her hos vman, håber du nyder det!

Jeg havde en tanke om muligheden for at dele træningen op i dage? så man ikke skal til ind og skifte og rette efter hvor de skal ligge mest af deres energi. Jeg er ret sikker på at jeg ikke er den eneste der tænker dette, og er også sikker på at i har hørt det før, men jeg ville bare lige få det skrevet her, nu hvor ingen havde. smiley
Mange tak - det har da sine dage smiley

Du er laaaaangt fra den eneste. Det er et inderligt ønske mange steder og vi har snakket lidt om det internt også. Det er på tale, men endnu ikke prioriteret.

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 9. august 2022, 22:35
Manager online skal i ha fixet den viser forkert med folk der er online den viser alt for mange der på som der slet ikke er smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 10. august 2022, 07:07
Sønderjyske Academy FC sagde:
Manager online skal i ha fixet den viser forkert med folk der er online den viser alt for mange der på som der slet ikke er smiley
Tænker du på viseren inde under Verden -> Statistik?
Og hvorfor tænker du, at den viser flere folk online, end der er?

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 10. august 2022, 11:17
FC Apollyon sagde:
Sønderjyske Academy FC sagde:
Manager online skal i ha fixet den viser forkert med folk der er online den viser alt for mange der på som der slet ikke er smiley
Tænker du på viseren inde under Verden -> Statistik?
Og hvorfor tænker du, at den viser flere folk online, end der er?
folk logger af og op hele tiden men den viser ikke korrekt den viser

Ind under Venskabkampe > Listen over online bruger

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 17. november 2022, 11:58
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/873041-sog-pa-spillere-pa-kontrakt-med-ss

Hej måske FC Apyllon vil sende den her videre til udviklerne. En ganske fremragende idé.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 17. november 2022, 13:21
Det kan jeg sagtens sende videre til dem smiley

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 17. november 2022, 14:39
FC Apollyon sagde:
Det kan jeg sagtens sende videre til dem smiley
Tak god idé

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 1. december 2022, 12:18
https://www.virtualmanager.com/blog/1098-en-julemaned-fuld-af-aktiviteter

Synes jeg savner lidt info om selve spillet. Er der nye tiltag på vej?
Besvar