Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

Hosby if (Mads Due) 8. april 2023, 16:01
Hej,

Jeg er udvikler og super glad for spillet.

Jeg har længe tænkt op at skive, for at høre om der er noget jeg kan bidrage med.

Jeg har meget erfaring, både med udvikling, forretningsudvikling og produkt udvikling. Vil meget gerne bidrage til spillet og hør hvad der er af fremtidige planer.

Mvh
Mads

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 8. april 2023, 18:56
Hosby if sagde:
Hej,

Jeg er udvikler og super glad for spillet.

Jeg har længe tænkt op at skive, for at høre om der er noget jeg kan bidrage med.

Jeg har meget erfaring, både med udvikling, forretningsudvikling og produkt udvikling. Vil meget gerne bidrage til spillet og hør hvad der er af fremtidige planer.

Mvh
Mads
Planerne er ikke til at kunne hyre flere udviklere.
Selve planerne for spillet er lagt ud i diverse blogs over den seneste periode smiley

Don Valentiore (Don V) 17. maj 2023, 19:00
Jeg mener, at der er en indlysende mangel i spillet, som kunne tilføre mere charme og give brugerne større motivation til at spille det. På nuværende tidspunkt er de eneste tilgængelige klubstatistiker de 15 rigeste klubber og de 15 klubber med flest supportere. Dette giver ikke tilstrækkelig motivation til at investere en betydelig mængde tid i at kæmpe sig til tops og konkurrere om mesterskaberne. Desuden er det en ugunstig forretning at stræbe efter mesterskaberne på grund af de høje lønninger og den værdiforringelse, ens spillere oplever, da man er nødt til at bruge ældre spillere med de bedste statistikker. Derfor vil jeg gerne foreslå at udvide den tilgængelige klubstatistik. Dette kan inkludere information om klubber med flest vundne mesterskaber i hvert land, eksempelvis en top 15-liste for hvert land, samt en liste over klubber med flest vundne mesterskaber samlet etc.

Famous FC (Jeppe) 11. juli 2023, 17:16
Jeg kom til at tænke på om man kunne lave et system så ens træningsøvelser selv bliver ændret fra dag til dag? Ville være ret lækkert for de dovne (som mig selv)

mvh

Mølle AllStars (Søren Mølgaard - Byd gerne her) 28. august 2023, 09:15
Kunne man lave en lille ændring, så min fik en notifikation, når ens spiller rammer auktion fra transferlisten? Så man ikke først får den når spilleren er solgt.

Partizan Beograd (Igor Duljaj) 30. august 2023, 09:06
Jeg synes den nye medarbejdersøgning virker som et fedt nyt tiltag! Særligt det med AI-genererede billeder!

Forhåbentligt får vi færre ens looks, som vi har ligene

Hündens (Mads Far) 31. august 2023, 09:25
Super glad for de nye AI genererede billeder! Der er noget nostalgisk over de gamle spiller billeder, men det er godt med et frisk pust!

Ignotus (--) 1. september 2023, 10:57
Stor kudos for medarbejderændringen! Glæder mig til at se effekten af dette smiley

AC Nyby (Mads Nyby) 1. september 2023, 18:45
Glad for de nye ændringer.
Men må sige at jeg ikke er specielt stor tilhænger af de AI-genererede billeder, hvorfor får I ikke en rigtig kunstner over det?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 3. september 2023, 09:44
AC Nyby sagde:
Glad for de nye ændringer.
Men må sige at jeg ikke er specielt stor tilhænger af de AI-genererede billeder, hvorfor får I ikke en rigtig kunstner over det?
Det ville være en kæmpe post, økonomisk.
Og så ville vi altid skulle have fat i den samme artist, hvis der skal laves nye eller forbedringer.
Det er ikke så interessant, ville jeg mene.
Besvar