Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 1. december 2022, 12:19
FC Apollyon sagde:
Det kan jeg sagtens sende videre til dem smiley
Hej

Har du fået feedback fra udviklerne på denne ide?

Mvh.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 1. december 2022, 15:58
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Apollyon sagde:
Det kan jeg sagtens sende videre til dem smiley
Hej

Har du fået feedback fra udviklerne på denne ide?

Mvh.
Halløj,

Apollyon er på barsel, så der går nok lidt før du får svar. smiley

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 1. december 2022, 17:06
FC Deluga sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Apollyon sagde:
Det kan jeg sagtens sende videre til dem smiley
Hej

Har du fået feedback fra udviklerne på denne ide?

Mvh.
Halløj,

Apollyon er på barsel, så der går nok lidt før du får svar. smiley
Useriøst at der ikke er en der dækker ind for ham. smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 1. december 2022, 18:32
Grenoble Wolf Burners sagde:
Useriøst at der ikke er en der dækker ind for ham. smiley
Inden du kritisere alt for meget burde du nok lige have styr på tingene...
Sunnyvale dækker ind for Apollyon, men det er nok ikke sikkert, at vi vil se mere til Sunnyvale på forum, han fokusere nok stadigvæk på udvikling og tager de supportsager som Apollyon tager sig af.

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 1. december 2022, 20:08
FC Deluga sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
Useriøst at der ikke er en der dækker ind for ham. smiley
Inden du kritisere alt for meget burde du nok lige have styr på tingene...
Sunnyvale dækker ind for Apollyon, men det er nok ikke sikkert, at vi vil se mere til Sunnyvale på forum, han fokusere nok stadigvæk på udvikling og tager de supportsager som Apollyon tager sig af.
Jeg kritiserer ingen min ven :-) jeg ville bare følge op på ideen da det muligvis er en af de bedste ideer der nogensinde er forslået i min tid på vman. smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 1. december 2022, 20:34
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Deluga sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
Useriøst at der ikke er en der dækker ind for ham. smiley
Inden du kritisere alt for meget burde du nok lige have styr på tingene...
Sunnyvale dækker ind for Apollyon, men det er nok ikke sikkert, at vi vil se mere til Sunnyvale på forum, han fokusere nok stadigvæk på udvikling og tager de supportsager som Apollyon tager sig af.
Jeg kritiserer ingen min ven :-) jeg ville bare følge op på ideen da det muligvis er en af de bedste ideer der nogensinde er forslået i min tid på vman. smiley
Du skal nok ikke forvente, at den ide er blevet prioriteret - eller bliver det lige foreløbig.

Der er som udgangspunkt kun en udvikler, og han står samtidig for alt andet administrativt. Det er mit indtryk, at større opgaver som mobilvenligt design, ny personalesøgning mv står foran. Det er nok usandsynligt, at begge dele er færdige i 2023 - derfor skal du nok forvente, at der går lang tid, inden den ide bliver prioriteret, hvis den nogensinde bliver.

Ungdomsholdet tog trods alt et par år eller mere om at blive implementeret smiley

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. december 2022, 08:02
Ulm Warhawks sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Deluga sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
Useriøst at der ikke er en der dækker ind for ham. smiley
Inden du kritisere alt for meget burde du nok lige have styr på tingene...
Sunnyvale dækker ind for Apollyon, men det er nok ikke sikkert, at vi vil se mere til Sunnyvale på forum, han fokusere nok stadigvæk på udvikling og tager de supportsager som Apollyon tager sig af.
Jeg kritiserer ingen min ven :-) jeg ville bare følge op på ideen da det muligvis er en af de bedste ideer der nogensinde er forslået i min tid på vman. smiley
Du skal nok ikke forvente, at den ide er blevet prioriteret - eller bliver det lige foreløbig.

Der er som udgangspunkt kun en udvikler, og han står samtidig for alt andet administrativt. Det er mit indtryk, at større opgaver som mobilvenligt design, ny personalesøgning mv står foran. Det er nok usandsynligt, at begge dele er færdige i 2023 - derfor skal du nok forvente, at der går lang tid, inden den ide bliver prioriteret, hvis den nogensinde bliver.

Ungdomsholdet tog trods alt et par år eller mere om at blive implementeret smiley
Ja det er jo håbløst smiley og så fatter folk ikke, at spillet dør mere og mere.

Nå, men det er jo sådan det er.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 2. december 2022, 10:25
Grenoble Wolf Burners sagde:
Ja det er jo håbløst smiley og så fatter folk ikke, at spillet dør mere og mere.

Nå, men det er jo sådan det er.
Tja. Du kan jo ikke have tre ansatte, hvis spillet kun tjener nok til at lønne 1,5 mand. Jeg har ingen ide om, hvor lang tid ting tager at udvikle, men ud fra nogle blogs lyder det omfattende. Tror ikke udvikleren sover i arbejdstiden, og jeg har også forståelse for, hvis han ikke arbejder 70 timer i ugen.

Ellers må man spille Football Manager eller noget med gigant budgetter.

Mit indtryk er i øvrigt ikke, at spillet er nedadgående. Måske i stilstand. Forhåbentlig kan dette ændres, når der kommer et mobilvenligt design.

FC Gøgemot (Gøge Eksperten) 4. december 2022, 00:21
Jeg sineis det er en dejlig spil vi spille alsamenene
Rigtige sjoft at spella, det godt!

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 20. december 2022, 20:12
Meget sjovt at tråden her hedder Feedback.

Nu skylder holdet bag Vman efterhånden også en status/udmelding på denne.

14 dage siden - intet nyt. Mange har kommenteret på min mening omkring dette i “Julespil”-tråden i generelt. Jeg kan desværre konkludere at der kun er 2-3 klubber inkl. mig der savner svar her.

Og jeg kan igen komme med min holdning her - til holdet bag Vman. Det er simpelthen ikke godt nok, at I ikke kommer med en udmelding. Nu er der en eller flere der må gribe julestokken og tage noget ansvar.

https://www.virtualmanager.com/blog/1100-er-julen-odelagt
Besvar