Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Slettet klub 21. februar 2017, 19:17
Bøgskov sagde:
Sportsforeningen Midt sagde:
Jeg søger en god talentspejder ikke alt for dyr
Se et par indlæg længere oppe og søg så efter en som ikke er for dyr smiley
hvad skal de være gode i ? smiley

Barcelona CF (Barcelona CF) 21. februar 2017, 19:32
Bøgskov sagde:
FC Thorin sagde:
Mangler du en talentspejder, der har fundet 10 uden træning til mig indenfor de sidste 2,5 døgn, udløber hans kontrakt i morgen smiley

https://www.virtualmanager.com/employees/9387528
Oplysning om talentspejdere til alle. Der er generelt flest utrænede søndag og i starten af ugen. smiley
Og så er han forholdsvis billig og har gode stats.

Newcastle U FC (Rolf Bergström) 23. februar 2017, 11:55

Street Boy Club (Street) 24. februar 2017, 14:27
Efter jeg er startet op igen, søger jeg ungdomstrænere, helst 20/x/20. I er velkommen til at skrive i beskeder, hvis i finder en!

Loyals (VMEnhancer) 24. februar 2017, 15:07
Street Boy Club sagde:
Efter jeg er startet op igen, søger jeg ungdomstrænere, helst 20/x/20. I er velkommen til at skrive i beskeder, hvis i finder en!
Kik nu på siden før den her. Jeg klikkede på en tilfældig 20x20 og han var ledig.

Street Boy Club (Street) 24. februar 2017, 15:09
Bøgskov sagde:
Street Boy Club sagde:
Efter jeg er startet op igen, søger jeg ungdomstrænere, helst 20/x/20. I er velkommen til at skrive i beskeder, hvis i finder en!
Kik nu på siden før den her. Jeg klikkede på en tilfældig 20x20 og han var ledig.
Jeg prøvede første par stykker uden held, så troede jeg de fleste var taget. Brugte så yderligere 5-10 minutter på det og fandt to trænere.
Tak!

Loyals (VMEnhancer) 24. februar 2017, 15:10
Street Boy Club sagde:
Jeg prøvede første par stykker uden held, så troede jeg de fleste var taget. Brugte så yderligere 5-10 minutter på det og fandt to trænere.
Tak!
smiley

Il Diavolo (Mathias) 24. februar 2017, 15:12
Bøgskov sagde:
Street Boy Club sagde:
Efter jeg er startet op igen, søger jeg ungdomstrænere, helst 20/x/20. I er velkommen til at skrive i beskeder, hvis i finder en!
Kik nu på siden før den her. Jeg klikkede på en tilfældig 20x20 og han var ledig.
Rolig nu. Efter en lang pause er det ikke noget man bør forvente at folk ved de bør gøre smiley

Nørrebro IF (BigPapa) 24. februar 2017, 16:43
Hvordan fungere en talentspejder?

Besvar