ATT: Udviklere - Træningsmyter

Skrevet i Generelt

Victorvillesen (Alt på auktion) 4. januar 2013, 22:02
Jeg synes også at de største talenter med træner bliver lavet med "****" trænere smiley

Battlecat (pause) 4. januar 2013, 22:09
FarCry sagde:
Jeg synes også at de største talenter med træner bliver lavet med "****" trænere smiley
Ja, hvor vil du hen med det?


BERLIN EAST FC (Union Berlin) 4. januar 2013, 22:10
FarCry sagde:
Jeg synes også at de største talenter med træner bliver lavet med "****" trænere smiley
Ja, og skal spillerene træne Løbetræning, bliver resultatet bedst når træneren har høje sats i Motivation.

Slettet klub 5. januar 2013, 12:32
Nyt spg:

Eksisterer træningskriser? Hvad kan man selv gøre noget ved det? Hvordan bekæmper man dem?

Jeg har trænet elendigt siden 10/12 og jeg kan ikke gøre en dyt ved det. Det er frustrerende og jeg er så træt af, at det sker hver gang når mine talenter ender i WK alderen smiley

Slettet klub 5. januar 2013, 12:44
Med hensyn til spørgsmål 6, så har Rasmus på et tidspunkt nævnt, at dårligt humør hos en spiller kan/betyder et fald i træningen på 10 procent.

Her snakker vi nok en spiller med 1/9 i humør, så for hvert tal en spiller falder i humør, træner han vel omkring 1 procent dårligere.

Med hensyn til træningskriser, så tror jeg ikke de eksisterer. Træningen er indrettet på den måde at det er tidspunktet du træner der er afgørende for hvor godt dine spillere træner.

Det er dog ikke sådan at du automatisk vil træne bedre kl 00.05 fremfor kl. 00.04, og du kan ikke selv regne ud hvornår en spiller træner godt.

Rasmus nævnte det til noget vman samling for år tilbage og det hænger sådan sammen at computeren (serveren der styrer vman) udfra 1/100 del sekund ser på hvornår du har trykket "træn". Går du det på det "rette" tidspunkt, træner du godt, gør du det på det "forkerte" tidspunkt træner du dårligt.

Der spiller naturligvis andre faktorer ind, men det er så vidt jeg husker grundprincippet i forhold til god/dårlig træning. Der var ifølge Rasmus ikke noget der hed træningskriser smiley

Slettet klub 5. januar 2013, 12:46
AaB BK sagde:
Med hensyn til træningskriser, så tror jeg ikke de eksisterer. Træningen er indrettet på den måde at det er tidspunktet du træner der er afgørende for hvor godt dine spillere træner.

Det er dog ikke sådan at du automatisk vil træne bedre kl 00.05 fremfor kl. 00.04, og du kan ikke selv regne ud hvornår en spiller træner godt.

Rasmus nævnte det til noget vman samling for år tilbage og det hænger sådan sammen at computeren (serveren der styrer vman) udfra 1/100 del sekund ser på hvornår du har trykket "træn". Går du det på det "rette" tidspunkt, træner du godt, gør du det på det "forkerte" tidspunkt træner du dårligt.

Der spiller naturligvis andre faktorer ind, men det er så vidt jeg husker grundprincippet i forhold til god/dårlig træning. Der var ifølge Rasmus ikke noget der hed træningskriser smiley
Det må Rasmus godt bekræfte/afkræfte, for hvis det passer så er træningen da lige til at lukke op og skide i. Og hvis det er sandt, så er det mig en gåde, at man ikke har fundet det relevant at nævne for brugerne smiley

Så jeg har trykket på det forkerte tidspunkt siden d. 10/12? smiley smiley

Battlecat (pause) 5. januar 2013, 12:47
Juventus Torino sagde:
AaB BK sagde:
Med hensyn til træningskriser, så tror jeg ikke de eksisterer. Træningen er indrettet på den måde at det er tidspunktet du træner der er afgørende for hvor godt dine spillere træner.

Det er dog ikke sådan at du automatisk vil træne bedre kl 00.05 fremfor kl. 00.04, og du kan ikke selv regne ud hvornår en spiller træner godt.

Rasmus nævnte det til noget vman samling for år tilbage og det hænger sådan sammen at computeren (serveren der styrer vman) udfra 1/100 del sekund ser på hvornår du har trykket "træn". Går du det på det "rette" tidspunkt, træner du godt, gør du det på det "forkerte" tidspunkt træner du dårligt.

Der spiller naturligvis andre faktorer ind, men det er så vidt jeg husker grundprincippet i forhold til god/dårlig træning. Der var ifølge Rasmus ikke noget der hed træningskriser smiley
Det må Rasmus godt bekræfte/afkræfte, for hvis det passer så er træningen da lige til at lukke op og skide i. Og hvis det er sandt, så er det mig en gåde, at man ikke har fundet det relevant at nævne for brugerne smiley
Det kan ikke være rigtigt. smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 5. januar 2013, 12:48
Juventus Torino sagde:
Nyt spg:

Eksisterer træningskriser? Hvad kan man selv gøre noget ved det? Hvordan bekæmper man dem?

Jeg har trænet elendigt siden 10/12 og jeg kan ikke gøre en dyt ved det. Det er frustrerende og jeg er så træt af, at det sker hver gang når mine talenter ender i WK alderen smiley
Måske skal du skifte tilbage til Italien, bare en uge burde være nok.

Men jeg kender det godt.
Hver gang jeg opretter et godt talent, får jeg træningskrise 2 ud af 5 dage.
Jeg kalder det "Talentkrise"
Jeg ved ikke om det er de andre spillere i klubben som bliver misundelige.
Men det tager vi op på møde ved næste generalforsamling.

Slettet klub 5. januar 2013, 12:53
Og han har nævnt det til noget VMan samling? Fandt man det aldrig relevant, at nævne det for VMans brugere? Nu er det simpelthen ved at være for meget med random opbyggede trænere og hemmeligheder vedr. spillet.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 5. januar 2013, 13:01
Juventus Torino sagde:
Og han har nævnt det til noget VMan samling? Fandt man det aldrig relevant, at nævne det for VMans brugere? Nu er det simpelthen ved at være for meget med random opbyggede trænere og hemmeligheder vedr. spillet.
Jeg er altså ret sikker på at jeg os har fortalt dig dette.

Tidspunktet er afgørende.
Når du så har trykket, lad os sige du har ramt en god dag.
Så udregnes spillerens individuelle træning nu.
Spillerens træning udregnes ud fra bl.a.
- Spillerens potentiale tal.
- Energien
- Humøret
- Intensiteten
- "Index tallet" Ved ikke hvad det hedder. Men spillerne har 2 skjulte tal - Et potentiale tal og et "index tal" Index tallet fortæller om spilleren er en af dem, der både kan træne 3 og 15, eller om spilleren har en snævere range på ex. 5-11

og måske lidt flere tingsmiley
Jeg er ret sikker på, at der os er lagt en eller anden ting ind der gør, at når en spiller i en periode har trænet langt over sit pot. tal, så vil spilleren selv på gode dage, ramme under hans snit for at få udlignet snittet. Dette er nemmest at aflæse på 15 årige og du kender selv et hav af spillere med præcist den udvikling. Starter de extremt, bliver det hurtigt trist at se på dem i et stykke tid. Starter de sløvt, bliver det skæggere efter et par måneder.
Besvar