ATT: Udviklere - Træningsmyter

Skrevet i Generelt

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 5. januar 2013, 20:56
I am not Demi Moore sagde:

Igen må jeg lige pointere at det er sådan her jeg tror det er lavet. Det er med garanti ikke 100% rigtigt, men jeg tror en del af det er rigtigtsmiley
Det lyder rigtig godt og fornuftigt Kurv.
Har du en teori om hvilken rækkefølge nålen køre over spillerene.
Eller er det altid den samme rækkefølge, ud fra alder / deres id nummer.
Og et tillægs spørgsmål. er 15,07 rekorden på vman.

Berlin (skifter navn om 9 dage)

Slettet klub 5. januar 2013, 23:38
En lille ekstra ting er at en spiller også kan ændre potentiale gennem hans karriere.

Mener Rasmus nævnte det for meget lang tid siden, og noget med at det også hang sammen med træningen (hæng mig ikke op på det), men kunne faktisk også være spændende at få uddybet.

Jeg mener at chancen for at en spiller faldt/steg i potentiale var lige stor, og hvor store udsving en spiller kan have i potentiale gennem hans karriere kunne også være spændende at vide mere om, eller om dette blot er en myte smiley?

Faxe Kondi (xxx) 6. januar 2013, 01:31
I am not Demi Moore sagde:
Juventus Torino sagde:
Og han har nævnt det til noget VMan samling? Fandt man det aldrig relevant, at nævne det for VMans brugere? Nu er det simpelthen ved at være for meget med random opbyggede trænere og hemmeligheder vedr. spillet.
Jeg er ret sikker på, at der os er lagt en eller anden ting ind der gør, at når en spiller i en periode har trænet langt over sit pot. tal, så vil spilleren selv på gode dage, ramme under hans snit for at få udlignet snittet. Dette er nemmest at aflæse på 15 årige og du kender selv et hav af spillere med præcist den udvikling. Starter de extremt, bliver det hurtigt trist at se på dem i et stykke tid. Starter de sløvt, bliver det skæggere efter et par måneder.
Men man kan jo ikke vide, om spilleren har trænet over sit potentiale, når han er 15 år, eller har jeg misforstået noget?

Battlecat (pause) 6. januar 2013, 01:31
CSKA Moskva sagde:
I am not Demi Moore sagde:
Juventus Torino sagde:
Og han har nævnt det til noget VMan samling? Fandt man det aldrig relevant, at nævne det for VMans brugere? Nu er det simpelthen ved at være for meget med random opbyggede trænere og hemmeligheder vedr. spillet.
Jeg er ret sikker på, at der os er lagt en eller anden ting ind der gør, at når en spiller i en periode har trænet langt over sit pot. tal, så vil spilleren selv på gode dage, ramme under hans snit for at få udlignet snittet. Dette er nemmest at aflæse på 15 årige og du kender selv et hav af spillere med præcist den udvikling. Starter de extremt, bliver det hurtigt trist at se på dem i et stykke tid. Starter de sløvt, bliver det skæggere efter et par måneder.
Men man kan jo ikke vide, om spilleren har trænet over sit potentiale, når han er 15 år, eller har jeg misforstået noget?
Nej, det kan man ikke. smiley

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 6. januar 2013, 07:35
CSKA Moskva sagde:
I am not Demi Moore sagde:
Juventus Torino sagde:
Og han har nævnt det til noget VMan samling? Fandt man det aldrig relevant, at nævne det for VMans brugere? Nu er det simpelthen ved at være for meget med random opbyggede trænere og hemmeligheder vedr. spillet.
Jeg er ret sikker på, at der os er lagt en eller anden ting ind der gør, at når en spiller i en periode har trænet langt over sit pot. tal, så vil spilleren selv på gode dage, ramme under hans snit for at få udlignet snittet. Dette er nemmest at aflæse på 15 årige og du kender selv et hav af spillere med præcist den udvikling. Starter de extremt, bliver det hurtigt trist at se på dem i et stykke tid. Starter de sløvt, bliver det skæggere efter et par måneder.
Men man kan jo ikke vide, om spilleren har trænet over sit potentiale, når han er 15 år, eller har jeg misforstået noget?
Det er jo der man skal trække på erfaringensmiley
Ofte er det dog ret nemt. Man ser tit halvtriste spillere træne over evne i en periode, også når de er 15.
Det helt oplagte scenarie er naturligvis når man køber en spiller der på de første 3 træninger efter de 5 f'ørste træner 10 og 11, dette er naturligvis over evne.

Blue And White Stripes (Licens udløber - spillet skal fixes) 6. januar 2013, 11:23
Meget spændende tråd, som jeg følger med i på sidelinien.

Træner selv lidt unge spillere og kan blive frustreret over de (uforklarlige?) udsving de nogle gange har fra dag til dag smiley , men følger spændt tip, teorier mv i denne tråd.

Et spørgsmål maser sig på: Er der forskel på unge spilleres niveau på forskellige anlæg?. F.eks så træner nogle unge rigtig godt på gul eller turkis, men kommer de på orange, så flopper de. Andre har måske oplevet at blå giver god træning, men købes de til VK så flopper de. Kan spillere have præference for nogle anlæg, mens de "nægter" at træne godt på andre?

Skive Football Club (Qw) 6. januar 2013, 11:24
Tror vi kan få et svar på nogle spørgsmål? smiley

Battlecat (pause) 6. januar 2013, 11:24
Blue And White Stripes sagde:
Meget spændende tråd, som jeg følger med i på sidelinien.

Træner selv lidt unge spillere og kan blive frustreret over de (uforklarlige?) udsving de nogle gange har fra dag til dag smiley , men følger spændt tip, teorier mv i denne tråd.

Et spørgsmål maser sig på: Er der forskel på unge spilleres niveau på forskellige anlæg?. F.eks så træner nogle unge rigtig godt på gul eller turkis, men kommer de på orange, så flopper de. Andre har måske oplevet at blå giver god træning, men købes de til VK så flopper de. Kan spillere have præference for nogle anlæg, mens de "nægter" at træne godt på andre?
Den har jeg også tænkt over. smiley Vil gerne have svar på den.

Mk FC (Mk) 6. januar 2013, 12:55
BERLIN EAST FC sagde:
I am not Demi Moore sagde:

Igen må jeg lige pointere at det er sådan her jeg tror det er lavet. Det er med garanti ikke 100% rigtigt, men jeg tror en del af det er rigtigtsmiley
Og et tillægs spørgsmål. er 15,07 rekorden på vman.
I vm1, før det blev ændret til den nuværende vm2, og før træningen blev ændret, så sort ikke længere var det højeste anlæg, var der en der trænede 18,XX. hvis jeg får tid, kan det godt være at jeg kan lede efter et SS.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 6. januar 2013, 13:07
Mk FC sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
I am not Demi Moore sagde:

Igen må jeg lige pointere at det er sådan her jeg tror det er lavet. Det er med garanti ikke 100% rigtigt, men jeg tror en del af det er rigtigtsmiley
Og et tillægs spørgsmål. er 15,07 rekorden på vman.
I vm1, før det blev ændret til den nuværende vm2, og før træningen blev ændret, så sort ikke længere var det højeste anlæg, var der en der trænede 18,XX. hvis jeg får tid, kan det godt være at jeg kan lede efter et SS.
Tak for dit svar.
Måske burde vman oprette en rekord side, hvor vi kunne se sådan ting.
Besvar