Under support står der følgende:Whitehawks sagde:Kan sagtens passe. Den fordel har ihvertfald været kolosal og alt for længe.Olympigue de Marseille sagde:Jeg troede det var 1 år.Whitehawks sagde:Det værste ved alt det her er den enorme fordel alle "test-brugerne" af ungdomshold har fået igennem, hvad er det efterhånden 6-7 måneder?
"Når du skriver til os, bliver din henvendelse i første omgang behandlet af andre managers, som yder frivillig hjælp på siden. Disse frivillige har ikke lov til at behandle personoplysninger, så du må derfor ikke skrive sådanne i din henvendelse.
Hvis personoplysninger, som f.eks. email-adresse, telefonnummer, fulde navn, eller IP-adresse, er nødvendige for at behandle din henvendelse, skal du vente med at give dem, til sagen er overdraget til en af vores medarbejdere. Der vil i så fald stå enten:
Din supportsag er sendt videre til Administrator
eller...
Din supportsag er sendt videre til Udvikler
Hvis du vælger kategorien "Betalingsproblemer", når du åbner en supportsag, sendes den direkte til en medarbejder."
Bare en tanke, ikke at man skal gøre det
Især den sidste sætning er interessant, måske man kan komme i kontakt med en medarbejder af den vej - for at se om der overhovedet er en aktiv medarbejder eller om det er noget vrøvl.