Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 9. februar 2020, 16:56
Whitehawks sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Whitehawks sagde:
Det værste ved alt det her er den enorme fordel alle "test-brugerne" af ungdomshold har fået igennem, hvad er det efterhånden 6-7 måneder?
Jeg troede det var 1 år.
Kan sagtens passe. Den fordel har ihvertfald været kolosal og alt for længe.
Under support står der følgende:

"Når du skriver til os, bliver din henvendelse i første omgang behandlet af andre managers, som yder frivillig hjælp på siden. Disse frivillige har ikke lov til at behandle personoplysninger, så du må derfor ikke skrive sådanne i din henvendelse.

Hvis personoplysninger, som f.eks. email-adresse, telefonnummer, fulde navn, eller IP-adresse, er nødvendige for at behandle din henvendelse, skal du vente med at give dem, til sagen er overdraget til en af vores medarbejdere. Der vil i så fald stå enten:

Din supportsag er sendt videre til Administrator
eller...
Din supportsag er sendt videre til Udvikler

Hvis du vælger kategorien "Betalingsproblemer", når du åbner en supportsag, sendes den direkte til en medarbejder."

Bare en tanke, ikke at man skal gøre det smiley
Især den sidste sætning er interessant, måske man kan komme i kontakt med en medarbejder af den vej - for at se om der overhovedet er en aktiv medarbejder eller om det er noget vrøvl.


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 16:59
KBHAVANA CF sagde:
Whitehawks sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Whitehawks sagde:
Det værste ved alt det her er den enorme fordel alle "test-brugerne" af ungdomshold har fået igennem, hvad er det efterhånden 6-7 måneder?
Jeg troede det var 1 år.
Kan sagtens passe. Den fordel har ihvertfald været kolosal og alt for længe.
Under support står der følgende:

"Når du skriver til os, bliver din henvendelse i første omgang behandlet af andre managers, som yder frivillig hjælp på siden. Disse frivillige har ikke lov til at behandle personoplysninger, så du må derfor ikke skrive sådanne i din henvendelse.

Hvis personoplysninger, som f.eks. email-adresse, telefonnummer, fulde navn, eller IP-adresse, er nødvendige for at behandle din henvendelse, skal du vente med at give dem, til sagen er overdraget til en af vores medarbejdere. Der vil i så fald stå enten:

Din supportsag er sendt videre til Administrator
eller...
Din supportsag er sendt videre til Udvikler

Hvis du vælger kategorien "Betalingsproblemer", når du åbner en supportsag, sendes den direkte til en medarbejder."

Bare en tanke, ikke at man skal gøre det smiley
Især den sidste sætning er interessant, måske man kan komme i kontakt med en medarbejder af den vej - for at se om der overhovedet er en aktiv medarbejder eller om det er noget vrøvl.
Hvor vil du hen med det så ?
Mvh Per

Loyals (VMEnhancer) 9. februar 2020, 17:01
Pers LØVER sagde:
Hvor vil du hen med det så ?
Mvh Per
Han spekulerer da i at der slet ikke er nogen ansatte længere, og ungdomshold blot er en løgn til at holde på de betalende brugere smiley

Eller måske tager jeg fejl smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 17:03
Loyals sagde:
Pers LØVER sagde:
Hvor vil du hen med det så ?
Mvh Per
Han spekulerer da i at der slet ikke er nogen ansatte længere, og ungdomshold blot er en løgn til at holde på de betalende brugere smiley

Eller måske tager jeg fejl smiley
Og du har lige bakket ham op i den tanke ?
Så bliver jeg sgu også bekymret...
Mvh Per

Loyals (VMEnhancer) 9. februar 2020, 17:07
Pers LØVER sagde:
Og du har lige bakket ham op i den tanke ?
Så bliver jeg sgu også bekymret...
Mvh Per
Nej. Som jeg ved, så er der fortsat 1.5 udviklere. Sunny på fuld tid, og tilkøbte timer hos Rasmus2.

Men jeg har hørt den teori før smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 9. februar 2020, 17:09
Jeg har i hvertfald skrevet ind, så må jeg se om jeg får svar på mine spørgsmål. smiley
Er nemlig også lidt bekymret og den bekymring vil jeg gerne være foruden smiley
Besvar