Ungdomshold

Skrevet i Generelt

Monta FC (Holder en Pause - Vender tilbage) 19. juni 2020, 16:07
FC Sunnyvale sagde:
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.
præcis måske gøre sådan du ikk skal flytte dem rundt i den process, men at de bare er tilsendt 1 fast trænings gruppe i hver trup.

kunne forestille mig der ville være mange fejl træninger uden træner hvis vi selv skal flytte dem frem og tilbage smiley

OB United (Odins Utd) 19. juni 2020, 16:20
Bare en lille "fejl" smiley
Når man går ind på hold trykker på oversigt.

Så er senior og ungdomshold ikke ens smiley Kan ungdom ikke få samme type oversigt som senior? smiley

Men så kan man ikke se ungdomsliga tabel smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 19. juni 2020, 16:24
FC Sunnyvale sagde:
TEAM Candid sagde:
Det lyder fantastisk dejligt, for det vil da virkelig give besparelser på kontoen.

Hvad med dagens træning?

Har foretaget min træning i morges, men nu står der, det er muligt at lave endnu en træning for ungdomsspillerne. Kan det være rigtigt?
Knappen er grøn, afhængigt af om dit ungdomshold har trænet i dag, hvilket det ikke har. Men fordi alle spillerne på ungdomsholdet allerede har trænet sammen med seniorerne i dag, så vil der ikke ske noget, hvis du klikker, fordi vi også registrerer hver enkelt spilleres seneste træningstidspunkt.

Vi kunne måske godt gå ind og tjekke om alle spillere på det pågældende hold allerede har trænet, og så gøre knappen grå og komme med en forklarende tekst for at mindske forvirringen.
...og det er implementeret nu. Knappen skulle gerne blive grå, hvis alle spillere på holdet allerede har trænet, selvom holdet ikke har endnu.

tvtosport (Rasmus) 19. juni 2020, 16:26
FC Sunnyvale sagde:
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.
En mulighed kunne vel også være, at man kunne ansætte sine trænere som ungdomstrænere, og dermed kræver de væsentligt mindre i løn? smiley

Benløse Forever (Mr Nice) 19. juni 2020, 16:32
Så fik de store klubber deres vilje igen det gælder bare om at råbe højt nok

ZumZum IF (Mark) 19. juni 2020, 16:33
Hvornår kan man lave et træningsprogram der gælder for hele ugen? Det er træls at sidde med telefonen og skulle ændre nu 8 forskellige steder hver 2 dag!! det var slemt nok med 4...

Rhodesia (Rhodes) 19. juni 2020, 16:35
FC Sunnyvale sagde:
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.
++++

Quarantinis FC (Torp) 19. juni 2020, 16:38
ZumZum IF sagde:
Hvornår kan man lave et træningsprogram der gælder for hele ugen? Det er træls at sidde med telefonen og skulle ændre nu 8 forskellige steder hver 2 dag!! det var slemt nok med 4...
Enig!

The Danish Vikings (H Hansen) 19. juni 2020, 16:42
tvtosport sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Ja det er selvfølgelig rigtigt at ungdomsholdet vil have svært ved at finansiere sine egne trænere.

Jeg kigger på om vi kan lade trænerne indgå i 1 senior-øvelse og 1 ungdoms-øvelse.
En mulighed kunne vel også være, at man kunne ansætte sine trænere som ungdomstrænere, og dermed kræver de væsentligt mindre i løn? smiley
Enig og langt den bedste ide

OB United (Odins Utd) 19. juni 2020, 16:46
Benløse Forever sagde:
Så fik de store klubber deres vilje igen det gælder bare om at råbe højt nok
Ja, dette spil er efterhånden kun brugbart for de rige klubber :/
De nye og mindre klubber skal nu blot kæmpe endnu mere for at kunne følge med eller stige i niveau...
Besvar