Danmark lukker ned!

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. marts 2020, 21:10
Come on United sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Girondins Bordeaux sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Jeg tror/håber butikkerne får nye vare senest i starten af næste uge, og da alle hamstrene har 50 ruller så burde der være nok til alle
Jeg spurgte kassedamen (som var en mand/dreng) om hvornår de fik nye varer ind i min lokale forretning og han svarede i morgen tidlig.

Er der for resten nogle der har set Anders Matthesens facebook opslag smiley ?
Krisen afværget

Men Hold kæft, Butikkerne tjener godt
Ja, I går var den største omsætnings dag i Salling Groups historie.... Intet er så skidt at det ikke er godt for noget..... :-)
Jeg indkøbte igår kl 22.15, 832 ruller toiletpapir i Netto..
De bad mig godt nok om at gå hjem fordi de faktisk
havde lukket Kl. 22.00
Men med trusler og agressiv adfærd lykkedes det mig
faktisk at ku´e de skide studerende der ikke har andet
at lave end at sidde i kassen i Netto for tiden..
Kæft jeg har det godt med at stå fast på min ret til at
kunne handle fornuftigt !
Kommer du til at mangle sælges de for 25 kr. Pr. rulle
PS.. Jeg har også hundekiks,tandpasta, Nescaffe og
Vatpinde til samme fornuftige priser hvis det er !
( det er endnu uvist om humor er involveret i opslaget,
det afhænger af omsætningen )
smiley
Mvh Per

Gudenå FC (Blaki er god) 12. marts 2020, 21:21
Der lige kørt 4 politi biler forbi rart det forfølger folk der stjæler tolitpapir på biblioteket

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 12. marts 2020, 21:23
Come on United sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Girondins Bordeaux sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Jeg tror/håber butikkerne får nye vare senest i starten af næste uge, og da alle hamstrene har 50 ruller så burde der være nok til alle
Jeg spurgte kassedamen (som var en mand/dreng) om hvornår de fik nye varer ind i min lokale forretning og han svarede i morgen tidlig.

Er der for resten nogle der har set Anders Matthesens facebook opslag smiley ?
Krisen afværget

Men Hold kæft, Butikkerne tjener godt
Ja, I går var den største omsætnings dag i Salling Groups historie.... Intet er så skidt at det ikke er godt for noget..... :-)
Så mangler du bare det regnestykke hvor Salling Group laver den laveste omsætning i historien her om 5 dages tid, og så går det op plus det løse smiley

Come on United (Jacob) 12. marts 2020, 22:32
Olympigue de Marseille sagde:
Come on United sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Girondins Bordeaux sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Jeg tror/håber butikkerne får nye vare senest i starten af næste uge, og da alle hamstrene har 50 ruller så burde der være nok til alle
Jeg spurgte kassedamen (som var en mand/dreng) om hvornår de fik nye varer ind i min lokale forretning og han svarede i morgen tidlig.

Er der for resten nogle der har set Anders Matthesens facebook opslag smiley ?
Krisen afværget

Men Hold kæft, Butikkerne tjener godt
Ja, I går var den største omsætnings dag i Salling Groups historie.... Intet er så skidt at det ikke er godt for noget..... :-)
Så mangler du bare det regnestykke hvor Salling Group laver den laveste omsætning i historien her om 5 dages tid, og så går det op plus det løse smiley
Der kommer forventeligt nogle sløve dage, helt sikkert.
Dog ikke i nærheden af hvad du beskriver, da folk stadig løbende skal bruge ferskvarer og de impulskøb der unægteligt følger med.

Der bliver ikke dage med mere end -25-30% vækst lfl, det tør jeg godt æde min gamle hat på. Dog naturligvis undtaget hvis regeringen lukker detail handlen, som det er tilfældet i Italien.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 12. marts 2020, 22:35
Come on United sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Come on United sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Girondins Bordeaux sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Jeg tror/håber butikkerne får nye vare senest i starten af næste uge, og da alle hamstrene har 50 ruller så burde der være nok til alle
Jeg spurgte kassedamen (som var en mand/dreng) om hvornår de fik nye varer ind i min lokale forretning og han svarede i morgen tidlig.

Er der for resten nogle der har set Anders Matthesens facebook opslag smiley ?
Krisen afværget

Men Hold kæft, Butikkerne tjener godt
Ja, I går var den største omsætnings dag i Salling Groups historie.... Intet er så skidt at det ikke er godt for noget..... :-)
Så mangler du bare det regnestykke hvor Salling Group laver den laveste omsætning i historien her om 5 dages tid, og så går det op plus det løse smiley
Der kommer forventeligt nogle sløve dage, helt sikkert.
Dog ikke i nærheden af hvad du beskriver, da folk stadig løbende skal bruge ferskvarer og de impulskøb der unægteligt følger med.

Der bliver ikke dage med mere end -25-30% vækst lfl, det tør jeg godt æde min gamle hat på. Dog naturligvis undtaget hvis regeringen lukker detail handlen, som det er tilfældet i Italien.
Jeg vil gerne rette mig selv og sige, at det bliver et samlet overskud i omsætningen mod en almindelig måned, jeg var lidt for hurtig. Men at der bliver solgt mindre end gennemsnitligt om en uges tid kan der ikke herske tvivl om.

Girondins Bordeaux (Lasse) 14. marts 2020, 19:14
En dansker døde af Corona i dag.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 14. marts 2020, 20:25
Girondins Bordeaux sagde:
En dansker døde af Corona i dag.
Ikke direkte af Coronvirus... Men ja det en sorgens dag.. !
Det er faktisk nr. 2 der er død med virus..
Og jeg håber folket begynder at tage det alvorligt !

Gudenå FC (Blaki er god) 14. marts 2020, 20:37
jeg holdt op med at gå ud til genboen som er sygeplejerske og drikke kaffe

Esrum IF (y nada mas) 14. marts 2020, 21:22
Jeg lever sku helt ærligt som jeg plejer.
Jeg savner bare mere aktivitet, når jeg er på srbejde fra mine kunder.
Som tilsyneladende allesammen arbejder hjemme.

Så det dælme svært og sælge dem diverse.

Arentscastle FC (Game over) 14. marts 2020, 21:32
Jeg var ved Købmanden og blande selv slik idag smiley Lækkert for der var ikke andre end mig så det var nemt at komme til smiley Ingen frygt her.
Besvar