Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 9. april 2019, 21:35
Chelsea FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Super initiativ, hatten af for´ed.

Jeg synes du skal transerliste dine spillere samtidig med at du så kigger dig om efter nye erstatninger til dem der blir solgt.

Udover det syntes jeg du skal træne spillere op ved siden af i de aldre som du har mest lyst til, hvis tiden er meget knap til at gøre handler i.
Håber du kunne bruge det til noget :-)
Hov ja, tak! Mit svar var lidt til jer alle 3, med hvordan jeg tænkte at gøre smiley
Oki doki :-) så lidt da

Chelsea FC (Aqu) 9. april 2019, 22:37
FC Elba sagde:
Balance: 3.524.610
Vifarank: 963
Division: 3 divsion
Stadionpladser: 50.700
Samlet Spillerværdi: 19.970.800
Antal spillere: 16
Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Jeg kan godt lide at udvikle unge spillere, men samtidig vinde kampe og have mange på stadion.

Jeg har spillet i mange år, men aldrig rigtig nået toppen.. Jeg er åben for gode bud på hvad jeg kan gøre for at komme skridtet videre.. og måske stræbe efter top 250..
Jeg ville se om jeg ikke kunne komme i toppen af 3 div eller 2 div og få udnyttet lidt flere af dine pladser så du har flere spillere at tjene penge på.

Så ville jeg nok sætte prisen lidt ned på dem du har købt, så du har flere handler

Også måske når du har 10 mio, så købe 5 talenter til 1 mio stykket, som vil kunne sælges videre til 2-5 mio mere stykket hvis du bare vil have profit smiley

FC Navneleg (Christian Ohm) 11. april 2019, 12:40
Balance: 2,6 mio

Vifarank: 711

Division: 2 Div, Tyskland

Stadionpladser: 20,000

Samlet Spillerværdi: 45.832.400

Antal spillere: 11 faste, ingen talenter

Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
hvad jeg finder sjovt ved spillet er at så talenter udvikle sig, (redigering: jeg køber somregl 23-25 årige)
dog finder jeg det rigtigt svært at udvikle nogle på mit anlæg så vil gerne have VK, det kommer ikke med det samme men jeg er gået i stå mht til at tjene mere end jeg bruger føler jeg.
jeg køber hovedesageligt spillere til 5-6m stykket så jeg kan holde mig i 3 div minimum.
jeg er ikke stor fan af at købe og sælge heletiden, det er jeg ikke specielt dygtig til,
jeg forsøger at tjene sammen til at opgradere stadion pladser, men ville blive rigtig glad for nogle økonomiske råd jeg måske selv ikke har tænkt over.

Chelsea FC (Aqu) 11. april 2019, 21:15
IFS sagde:
Balance: 15.428.080 C.
Vifarank: 3222
Division: 4 Div.
Stadionpladser: 5.400
Samlet Spillerværdi:1.680.176 C
Antal spillere: 28
Træningsanlæg: Stort træningsanlæg (sort)

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Jeg har spillet spillet on/off siden 2007, men har aldrig rigtig før enten været med i toppen eller har lavet de store talenter (har lavet mine første talenter indenfor de sidste to måneder). Nu er jeg kommet til et punkt, hvor jeg naturligvis gerne vil spille højere end 4. Div, men min første prioritet er stadig talentudviklingen.

Mit dilemma: Jeg vil som alle andre herinde gerne lave en stor røvfuld penge på opdræt/scouting af talenter igennem træning. Spørgsmålet er dog hvad der bedst kan betale sig: 1. Investerer i truppen for at rykke op igennem rækkerne og derefter begynde at spare op. 2. Spare op nu og investerer alt i træningsanlæg.

Hvad tænker I kunne være mit næste skridt i min udvikling som Vman manager? Alle råd/tips/tricks lige fra gode erfaringer med træning til erfaringer fra højere rækker tages imod med kyshånd! ;-)

På forhånd tak!

E M Jensen
IFS
Jeg ville mene du skal få investeret dine 15 mio i nogle spillere som kan sælges videre med fortjeneste, dvs du skal købe fra auktion et hold. Hver gang du har solgt en spiller så køber du en ny, hvis der er et scoop.

Jeg ville måske have 11 lidt ældre, men statsstærke som kunne give dig entréindtægter, uden at du taber penge på pensioner smiley

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 11. april 2019, 23:00
Balance: 33 millioner
Vifarank: 1737
Division: 4 division
Stadionpladser: 20.000 pladser
Samlet Spillerværdi: 51 millioner
Antal spillere: 29 spillere
Træningsanlæg: Orange
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Altså haft fokus på ældre spillere, men har købt mange unge spillere til 2 hold, hvor det ene hold er 2 år yngre ca. Derudover har før i tiden brugt meget tid på diverse forum.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til hvornår jeg bør sælge mine spillere og hvad jeg kan få for dem lige nu umiddelbart. Jeg har selv givet 30 millioner ca for dem.


Global Horsens (Michael Kristensen) 11. april 2019, 23:23
Balance: 7.003.056
Vifarank: 2407
Division: 4. division, pulje 1
Stadionpladser: 13.600
Samlet Spillerværdi: 4.200.031
Antal spillere: 13
Træningsanlæg: Stort træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Vil rigtigt gerne udvilke talanter men tror ikke mit træningsanlæg er godt nok endnu og så har jeg et ældre hold for at komme op i liga og tjene på billetter

BIF Bearnaise (Lars Allan) 12. april 2019, 12:09
Balance: 0 c pt
Vifarank: 2321
Division: 4 division
Stadionpladser: 5400
Samlet Spillerværdi: 3.750.000 ca.
Antal spillere: 13
Træningsanlæg: udvidet baneanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Lave gode handler, og stige i rækkerne.

Maersk Line (Bünning) 12. april 2019, 12:19
Balance: 8.200.000
Vifarank: 3627
Division: 1. plads 5 division Frankrig
Stadionpladser: 5400
Samlet Spillerværdi: 1.700.000
Antal spillere: 24
Træningsanlæg: Standard træningsanlæg

Mål

Jeg vil rigtig gerne have opbygget en større bank, så jeg kan få opgraderet mit træningsanlæg yderligere og komme igang med at træne et hold op fra bunden.

Bjørnholt FC (And then what) 12. april 2019, 12:33
Ronja Røverdatter FC sagde:
Balance: 0 c pt
Vifarank: 2321
Division: 4 division
Stadionpladser: 5400
Samlet Spillerværdi: 3.750.000 ca.
Antal spillere: 13
Træningsanlæg: udvidet baneanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Lave gode handler, og stige i rækkerne.
Få transferlisten dine spillere hurtigst muligt til forholdsvis billige priser, så du kan få nogle credits at gøre godt med.

Chelsea FC (Aqu) 13. april 2019, 12:14
Hep, jer der har skrevet jeg skal nok prøve at komme med et bud snarest(i aften nok), ellers håber jeg en anden har lyst til at hjælpe smiley
Besvar