Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Farmors udvalgte (RB) 13. april 2019, 12:37
Ronja Røverdatter FC sagde:
Balance: 0 c pt
Vifarank: 2321
Division: 4 division
Stadionpladser: 5400
Samlet Spillerværdi: 3.750.000 ca.
Antal spillere: 13
Træningsanlæg: udvidet baneanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Lave gode handler, og stige i rækkerne.
Sæt dine billetpriser op, kan se du havde udsolgt til seneste hjemmekamp og forsøg dig med at købe spillere på auktion til fornuftige priser og så transferlist dem lidt dyrere, så kan du sagtens tjene fint smiley

FC Navneleg (Christian Ohm) 13. april 2019, 12:55
har masser tålmodighed smiley

Barcelona All Stars (Morten) 13. april 2019, 22:55
Balance:16.000.000
Vifarank:1271
Division:3
Stadionpladser:20.000
Samlet Spillerværdi:41.000.000
Antal spillere:28
Træningsanlæg:Udvidet træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Det er ren nostalgi, spillede for 10 år siden, og har nu genoptaget det, og spillet et års tid.
Udvikle talenter og lave gode handler, og selvfølgelig hvor højt man kan komme i rank

The New Champion (Daniel) 14. april 2019, 12:43
Saints sagde:
Balance: 619.000
Vifarank: 3449
Division: 5 div
Stadionpladser: 2600
Samlet Spillerværdi: 1.200.000
Antal spillere: 24
Træningsanlæg: Baneanlæg (blå)

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre for at komme “vidre”. Ville der være bedst at opgradere mit stadion, så jeg kan få mere i indtægter, eller skal jeg spare sammen til et bedre træningsanlæg, selvom det vil tage tid? Jeg har ikke så meget styr på at købe billigt og sælge vidre, så tænker at det er udelukket smiley
Hvis jeg var dig så ville jeg købe spillere på auktion, dem du skal købe er helst nogen der kan spille på dit førstehold, målet for dig skal være at få udsolgt stadion på 7c i billetpris. Så handler det om at du transferslister de spillere du køber, sæt dem til en lille fortjeneste. På den måde kan du være heldig at få solgt en spiller, Eddy uheldig så nøjes du med stadionindtægter.

Det du skal opgradere atm er dit stadion når du får udsolgtes 7c, før dette er det ikke nødvendigt smiley

Håber dette er en hjælp smiley

The New Champion (Daniel) 14. april 2019, 12:49
Sorbitsabe sagde:
Balance: 2,6 mio

Vifarank: 711

Division: 2 Div, Tyskland

Stadionpladser: 20,000

Samlet Spillerværdi: 45.832.400

Antal spillere: 11 faste, ingen talenter

Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
hvad jeg finder sjovt ved spillet er at så talenter udvikle sig, (redigering: jeg køber somregl 23-25 årige)
dog finder jeg det rigtigt svært at udvikle nogle på mit anlæg så vil gerne have VK, det kommer ikke med det samme men jeg er gået i stå mht til at tjene mere end jeg bruger føler jeg.
jeg køber hovedesageligt spillere til 5-6m stykket så jeg kan holde mig i 3 div minimum.
jeg er ikke stor fan af at købe og sælge heletiden, det er jeg ikke specielt dygtig til,
jeg forsøger at tjene sammen til at opgradere stadion pladser, men ville blive rigtig glad for nogle økonomiske råd jeg måske selv ikke har tænkt over.
1. Stop med at købe spillere for 5-6 mil, de er alt for dyre forhold til hvad du kan træne spillere til på dit anlæg (min mening)

2. Køb 15-17 årige med fornuftigt potentiale, gerne køb dem til 500k (ikke nemt men muligt) disse kan du træne op imens du har dit første hold der skaffer stadion indtægter.

Dit stadion er stort nok til at give en okay økonomisk indtægt. Men tror ikke på du kan tjene meget på at købe så dyre spillere. Det er selvfølgelig en god ide hvis du vil op i rækkerne men ikke hvis du vil skaffe VK anlæg. Det handler om tålmodighed og jeg fik derved at købe mange unge og sælge dem videre når de var omkring 20-22 år.

Håber det giver dig nogen ideer smiley

The New Champion (Daniel) 14. april 2019, 12:54
drenge fra uefa cuppen sagde:
Balance: 33 millioner
Vifarank: 1737
Division: 4 division
Stadionpladser: 20.000 pladser
Samlet Spillerværdi: 51 millioner
Antal spillere: 29 spillere
Træningsanlæg: Orange
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Altså haft fokus på ældre spillere, men har købt mange unge spillere til 2 hold, hvor det ene hold er 2 år yngre ca. Derudover har før i tiden brugt meget tid på diverse forum.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til hvornår jeg bør sælge mine spillere og hvad jeg kan få for dem lige nu umiddelbart. Jeg har selv givet 30 millioner ca for dem.
I din situation ville jeg beslutte mig for om de bedste skal være mit fremtidige førstehold, skal de ikke det så ville jeg sætte alle på transferslisten til den pris du tænker du vil have for dem. Men generelt at træne 29 spillere op hele vejen er dyrt i løn, dog vil jeg tro du kan tjene mest på dem når de er 24-26 år.

Ved ik hvad du kan forvente af indtægt samlet for hele din trup, men det ovenover er det jeg ville gøre i din situaiton, har svært ved at rådgive mere da jeg ikke lige kan se hvad dit kortsigtet mål er smiley

Kalaallit Nunaat (Niels) 14. april 2019, 13:35
Balance: 1,2 mio credits
Vifarank: 700
Division: 3, oprykker til anden division til næste sæson (Holland)
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 4.943.000
Antal spillere: 11
Træningsanlæg: Stort træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg synes det blev sjovere at spille vman da jeg begyndt med og sæt nogle mål op til min klub da jeg har aldrig sæt mål før til min klub. I denne sæson opnået jeg en af målet var opgrader min facilitet så jeg glæder mig for første gang jeg skal træne selv hentet 15årig spillere i min nye facilitet, men ellers jeg gøre hvad jeg kan for at være aktiv og få det bedste ud af spillet så godt nu jeg kan. God tråd

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 14. april 2019, 13:46
@Kalaallit Nunaat

En mulighed du kunne udnytte er at sætte dine spillere på transferlisten til lidt mere end du gav for dem, og den vej igennem se om du kan tjene nogle penge.
Derudover selvfølgelig sikre dig at du tjener så meget du kan i hver hjemmekamp. Husk at tjekke det forventede tilskuertal til hver hjemmekamp, og juster billetprisen efter hvor mange tilskuere du kan forvente. smiley

Bare husk ikke at motivere dine spillere for godt, når mit hold står på den anden banehalvdel smiley

Kalaallit Nunaat (Niels) 14. april 2019, 14:04
Kyoto Okami FC sagde:
@Kalaallit Nunaat

En mulighed du kunne udnytte er at sætte dine spillere på transferlisten til lidt mere end du gav for dem, og den vej igennem se om du kan tjene nogle penge.
Derudover selvfølgelig sikre dig at du tjener så meget du kan i hver hjemmekamp. Husk at tjekke det forventede tilskuertal til hver hjemmekamp, og juster billetprisen efter hvor mange tilskuere du kan forvente. smiley

Bare husk ikke at motivere dine spillere for godt, når mit hold står på den anden banehalvdel smiley
Jeg ved godt jeg kunne sætte mine spillere til tranferslisten, men jeg vil gerne se hvor meget jeg kan tjene på billetsalg med min nuværende spillere indtil de bliver pensionister da jeg tjener stabil 1,5+ mio credits hver sæson og ja, jeg juster alle mine hjemmekampesmiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 14. april 2019, 14:09
Kalaallit Nunaat sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
@Kalaallit Nunaat

En mulighed du kunne udnytte er at sætte dine spillere på transferlisten til lidt mere end du gav for dem, og den vej igennem se om du kan tjene nogle penge.
Derudover selvfølgelig sikre dig at du tjener så meget du kan i hver hjemmekamp. Husk at tjekke det forventede tilskuertal til hver hjemmekamp, og juster billetprisen efter hvor mange tilskuere du kan forvente. smiley

Bare husk ikke at motivere dine spillere for godt, når mit hold står på den anden banehalvdel smiley
Jeg ved godt jeg kunne sætte mine spillere til tranferslisten, men jeg vil gerne se hvor meget jeg kan tjene på billetsalg med min nuværende spillere indtil de bliver pensionister da jeg tjener stabil 1,5+ mio credits hver sæson og ja, jeg juster alle mine hjemmekampesmiley
Så er det jo bare at klø på og se hvad det rækker til smiley
Besvar