Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Chelsea FC (Aqu) 21. april 2019, 23:33
Kyoto Okami FC sagde:
Balance: ca. 49 mio.
Vifarank: 317
Division: 2. Division
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 156.492.700 C
Antal spillere: 23
Træningsanlæg: Orange

Mit spørgsmål er om jeg skal bruge penge på at udvide mit stadion eller holde pengene på kontoen eller bruge dem til at handle, indtil jeg får råd til VK?
Jeg har lige smidt opgraderinger på 2 af mine hjørner og har samme "situation" som dig. Jeg er lige rykket op i 2division, og havde 20k pladser førhen.

Du har endda en højere rank end mig, så jeg ville anbefale at du smider lidt penge i dit stadion samtidig med du træner unge op smiley

Vorup FB (Glinvad) 22. april 2019, 00:18
Chelsea FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Balance: ca. 49 mio.
Vifarank: 317
Division: 2. Division
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 156.492.700 C
Antal spillere: 23
Træningsanlæg: Orange

Mit spørgsmål er om jeg skal bruge penge på at udvide mit stadion eller holde pengene på kontoen eller bruge dem til at handle, indtil jeg får råd til VK?
Jeg har lige smidt opgraderinger på 2 af mine hjørner og har samme "situation" som dig. Jeg er lige rykket op i 2division, og havde 20k pladser førhen.

Du har endda en højere rank end mig, så jeg ville anbefale at du smider lidt penge i dit stadion samtidig med du træner unge op smiley
Jeg havde også prioriteret stadion lige nu, så du ikke går glip af den ekstra investering. Se det som en længere investering. Evt. blot opgrader de 4 største tribuner i første omgang.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. april 2019, 00:31
Tak for råd alle sammen. I første omgang bliver det til en opgradering af den ene langside tribune, og så ser jeg på det igen efter lidt tid smiley

Sjørslev United (Satser på ungdommen) 24. april 2019, 10:52
Balance: ca. 15 millioner
Vifarank: 439 (Falder pt)
Division: La Primera (Kommer ned i 2. div)
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 67.222.806
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Orange
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Prøve nye ting. Prøve at lave talenter, eller specialtræne for at få wonderkids eller andet.

Hvad kunne I anbefale at jeg gjorde? - Sælge holdet og hente 15 årige og prøve at træne talenter. Fortsætte med min kurs (som jeg har pt), bygge videre på holdet og holde mig omkring division 2-3 (La Primera, er alt for højt).

Eller noget helt andet? - Jeg er åben for forslag

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 24. april 2019, 12:50
Los Rojiblancos sagde:
Balance: ca. 15 millioner
Vifarank: 439 (Falder pt)
Division: La Primera (Kommer ned i 2. div)
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 67.222.806
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Orange
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Prøve nye ting. Prøve at lave talenter, eller specialtræne for at få wonderkids eller andet.

Hvad kunne I anbefale at jeg gjorde? - Sælge holdet og hente 15 årige og prøve at træne talenter. Fortsætte med min kurs (som jeg har pt), bygge videre på holdet og holde mig omkring division 2-3 (La Primera, er alt for højt).

Eller noget helt andet? - Jeg er åben for forslag
Hvis du vil blive oppe i de høje divisioner burde du ihvertfald at opgradere dit stadion! 20k pladser til La Primera og 2. div er godt nok ikke meget!

Hvis du derimod vil til at træne unge spillere op er det jo bare at komme igang! smiley
Jeg er selv på vej mod slutningen af mit første trænings eventyr og overvejer snart at sælge holdet. Det har været en sjov, men MEGET langtrukken oplevelse, så man skal have tålmodigheden iorden hvis man vil træne spillere op fra 15 års alders, da der ikke sker det helt vilde de første måneder udover træning! smiley

PS. Jeg købte mit hold for måske sammenlagt 5 mill, de fleste spillere købte jeg for under 100k med nogle enkelte undtagelser, så jeg forventer en rimelig god profit i forhold til hvad jeg gav for holdet.

Sjørslev United (Satser på ungdommen) 24. april 2019, 13:14
AC Niller Killer sagde:
Los Rojiblancos sagde:
Balance: ca. 15 millioner
Vifarank: 439 (Falder pt)
Division: La Primera (Kommer ned i 2. div)
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 67.222.806
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Orange
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Prøve nye ting. Prøve at lave talenter, eller specialtræne for at få wonderkids eller andet.

Hvad kunne I anbefale at jeg gjorde? - Sælge holdet og hente 15 årige og prøve at træne talenter. Fortsætte med min kurs (som jeg har pt), bygge videre på holdet og holde mig omkring division 2-3 (La Primera, er alt for højt).

Eller noget helt andet? - Jeg er åben for forslag
Hvis du vil blive oppe i de høje divisioner burde du ihvertfald at opgradere dit stadion! 20k pladser til La Primera og 2. div er godt nok ikke meget!

Hvis du derimod vil til at træne unge spillere op er det jo bare at komme igang! smiley
Jeg er selv på vej mod slutningen af mit første trænings eventyr og overvejer snart at sælge holdet. Det har været en sjov, men MEGET langtrukken oplevelse, så man skal have tålmodigheden iorden hvis man vil træne spillere op fra 15 års alders, da der ikke sker det helt vilde de første måneder udover træning! smiley

PS. Jeg købte mit hold for måske sammenlagt 5 mill, de fleste spillere købte jeg for under 100k med nogle enkelte undtagelser, så jeg forventer en rimelig god profit i forhold til hvad jeg gav for holdet.
Men ang. træning fra 15 år og op.
Træner du ikke kun "træningskamp" indtil de er 18-21 og så begynder specialtræning?
I dette tilfælde tænker jeg talenter.

Hvor man jo kan starte specialtræningen fra 15 og gå efter værdi og wonderkid

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 24. april 2019, 13:20
jeg tror jeg trænede dem i træningskamp til alle var 12-15 i alle stats også begyndte jeg og special træne dem, da jeg også selv synes det var sjovt at få WK mærker, så det er jo lidt et temperaments spørgsmål! Vil næsten gå så langt at sige at med talenter med fornuftigt potentiale er det bedre for deres værdi at special træne relativt hurtigt smiley

Dog ikke alt for skævt, ser mange med 7-8 stats i alle de stats der ikke er vigtige for deres vurdering og de stats der er vigtige har 20-30 stykker, det ser altså træls ud smiley

Sjørslev United (Satser på ungdommen) 24. april 2019, 13:59
AC Niller Killer sagde:
Hvis du vil blive oppe i de høje divisioner burde du ihvertfald at opgradere dit stadion! 20k pladser til La Primera og 2. div er godt nok ikke meget!
Jeg er forresten helt enig med at 20k pladser ikke er nok til La Primera og 2. div.
Jeg lå i høj 3. div til lav 2. div - men sidste sæson var jeg "desværre" så heldig at få førstepladsen i 2. div og derfor rykkede op i La Primera.

Jeg har dog ingen planer om at blive i La Primera, der kan jeg slet ikke følge med.
AC Niller Killer sagde:
jeg tror jeg trænede dem i træningskamp til alle var 12-15 i alle stats også begyndte jeg og special træne dem, da jeg også selv synes det var sjovt at få WK mærker, så det er jo lidt et temperaments spørgsmål!
Så du går efter WK mærket istedet for T.
Så er jeg også enig med at man skal gå efter et 10-15 i alle stats og så special træne dem.
Men jeg tænker lidt at prøve at gå efter et par T mærker.
- Ville det så ikke være bedst at kun bruge træningskamp indtil de er 18-21 år eller er det forkert?
AC Niller Killer sagde:
Dog ikke alt for skævt, ser mange med 7-8 stats i alle de stats der ikke er vigtige for deres vurdering og de stats der er vigtige har 20-30 stykker, det ser altså træls ud
Det ser muligvis skævt ud, men man har trods alt trænet de rigtige områder.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. april 2019, 14:32
Los Rojiblancos sagde:
- Ville det så ikke være bedst at kun bruge træningskamp indtil de er 18-21 år eller er det forkert?
Kommer an på din plan. Hvis du har planer om et tidligt salg, så er det bare at komme i gang hurtigt, da det øger en spillers værdi. Er planen derimod langsigtet, så vent til de er omkring de 18-21 år eller omkring 40 i alle stats inden du går i gang.

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 24. april 2019, 15:21
Kyoto Okami FC sagde:
Los Rojiblancos sagde:
- Ville det så ikke være bedst at kun bruge træningskamp indtil de er 18-21 år eller er det forkert?
Kommer an på din plan. Hvis du har planer om et tidligt salg, så er det bare at komme i gang hurtigt, da det øger en spillers værdi. Er planen derimod langsigtet, så vent til de er omkring de 18-21 år eller omkring 40 i alle stats inden du går i gang.
Lige præcis!

Men vil stadig sige at det skal være lovende eller derover før det er værd at træne ren træningskamp indtil de er 21. smiley
Besvar