Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

FC Navneleg (Christian Ohm) 14. april 2019, 14:11
The New Champion sagde:
Sorbitsabe sagde:
Balance: 2,6 mio

Vifarank: 711

Division: 2 Div, Tyskland

Stadionpladser: 20,000

Samlet Spillerværdi: 45.832.400

Antal spillere: 11 faste, ingen talenter

Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
hvad jeg finder sjovt ved spillet er at så talenter udvikle sig, (redigering: jeg køber somregl 23-25 årige)
dog finder jeg det rigtigt svært at udvikle nogle på mit anlæg så vil gerne have VK, det kommer ikke med det samme men jeg er gået i stå mht til at tjene mere end jeg bruger føler jeg.
jeg køber hovedesageligt spillere til 5-6m stykket så jeg kan holde mig i 3 div minimum.
jeg er ikke stor fan af at købe og sælge heletiden, det er jeg ikke specielt dygtig til,
jeg forsøger at tjene sammen til at opgradere stadion pladser, men ville blive rigtig glad for nogle økonomiske råd jeg måske selv ikke har tænkt over.
1. Stop med at købe spillere for 5-6 mil, de er alt for dyre forhold til hvad du kan træne spillere til på dit anlæg (min mening)

2. Køb 15-17 årige med fornuftigt potentiale, gerne køb dem til 500k (ikke nemt men muligt) disse kan du træne op imens du har dit første hold der skaffer stadion indtægter.

Dit stadion er stort nok til at give en okay økonomisk indtægt. Men tror ikke på du kan tjene meget på at købe så dyre spillere. Det er selvfølgelig en god ide hvis du vil op i rækkerne men ikke hvis du vil skaffe VK anlæg. Det handler om tålmodighed og jeg fik derved at købe mange unge og sælge dem videre når de var omkring 20-22 år.

Håber det giver dig nogen ideer smiley
Hvad vil du forslå mig at købe spillere for til 1. holdet, sådan ca så jeg stadi kan holde mig i 3 div, og tjene penge på vidersalg? smiley

The New Champion (Daniel) 14. april 2019, 14:27
Sorbitsabe sagde:
The New Champion sagde:
Sorbitsabe sagde:
Balance: 2,6 mio

Vifarank: 711

Division: 2 Div, Tyskland

Stadionpladser: 20,000

Samlet Spillerværdi: 45.832.400

Antal spillere: 11 faste, ingen talenter

Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
hvad jeg finder sjovt ved spillet er at så talenter udvikle sig, (redigering: jeg køber somregl 23-25 årige)
dog finder jeg det rigtigt svært at udvikle nogle på mit anlæg så vil gerne have VK, det kommer ikke med det samme men jeg er gået i stå mht til at tjene mere end jeg bruger føler jeg.
jeg køber hovedesageligt spillere til 5-6m stykket så jeg kan holde mig i 3 div minimum.
jeg er ikke stor fan af at købe og sælge heletiden, det er jeg ikke specielt dygtig til,
jeg forsøger at tjene sammen til at opgradere stadion pladser, men ville blive rigtig glad for nogle økonomiske råd jeg måske selv ikke har tænkt over.
1. Stop med at købe spillere for 5-6 mil, de er alt for dyre forhold til hvad du kan træne spillere til på dit anlæg (min mening)

2. Køb 15-17 årige med fornuftigt potentiale, gerne køb dem til 500k (ikke nemt men muligt) disse kan du træne op imens du har dit første hold der skaffer stadion indtægter.

Dit stadion er stort nok til at give en okay økonomisk indtægt. Men tror ikke på du kan tjene meget på at købe så dyre spillere. Det er selvfølgelig en god ide hvis du vil op i rækkerne men ikke hvis du vil skaffe VK anlæg. Det handler om tålmodighed og jeg fik derved at købe mange unge og sælge dem videre når de var omkring 20-22 år.

Håber det giver dig nogen ideer smiley
Hvad vil du forslå mig at købe spillere for til 1. holdet, sådan ca så jeg stadi kan holde mig i 3 div, og tjene penge på vidersalg? smiley
Inden du køber en spiller, gå på transferslisten, søg hans alder og position, hvis han er blandt de 5 bedste til den pris su sætter ham op til så det et fint køb, kender ikke niveauet i 3. div, så det er svært at svare på. Jeg vil bare mene at 1-2 mil bør være nok for spillerne, men igen har ikke stået der i længe så kender ikke kvaliteten smiley

Chelsea FC (Aqu) 14. april 2019, 19:52
The New Champion sagde:
Sorbitsabe sagde:
Balance: 2,6 mio

Vifarank: 711

Division: 2 Div, Tyskland

Stadionpladser: 20,000

Samlet Spillerværdi: 45.832.400

Antal spillere: 11 faste, ingen talenter

Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
hvad jeg finder sjovt ved spillet er at så talenter udvikle sig, (redigering: jeg køber somregl 23-25 årige)
dog finder jeg det rigtigt svært at udvikle nogle på mit anlæg så vil gerne have VK, det kommer ikke med det samme men jeg er gået i stå mht til at tjene mere end jeg bruger føler jeg.
jeg køber hovedesageligt spillere til 5-6m stykket så jeg kan holde mig i 3 div minimum.
jeg er ikke stor fan af at købe og sælge heletiden, det er jeg ikke specielt dygtig til,
jeg forsøger at tjene sammen til at opgradere stadion pladser, men ville blive rigtig glad for nogle økonomiske råd jeg måske selv ikke har tænkt over.
1. Stop med at købe spillere for 5-6 mil, de er alt for dyre forhold til hvad du kan træne spillere til på dit anlæg (min mening)

2. Køb 15-17 årige med fornuftigt potentiale, gerne køb dem til 500k (ikke nemt men muligt) disse kan du træne op imens du har dit første hold der skaffer stadion indtægter.

Dit stadion er stort nok til at give en okay økonomisk indtægt. Men tror ikke på du kan tjene meget på at købe så dyre spillere. Det er selvfølgelig en god ide hvis du vil op i rækkerne men ikke hvis du vil skaffe VK anlæg. Det handler om tålmodighed og jeg fik derved at købe mange unge og sælge dem videre når de var omkring 20-22 år.

Håber det giver dig nogen ideer smiley
Jeg er enig i disse punkter, dog vil jeg tilføje at måske købe nogle spillere til mellem 1-15k som kan sælges til 17-30k dagligt. Laver du 5 af disse handler dagligt bare, så har du tjent godt på dagen, når du så har lidt flere penge, så kan du købe spillere til 100-200k stykket og sælge til 230-300k smiley

Chelsea FC (Aqu) 14. april 2019, 19:58
Sorbitsabe sagde:
The New Champion sagde:
Sorbitsabe sagde:
Balance: 2,6 mio

Vifarank: 711

Division: 2 Div, Tyskland

Stadionpladser: 20,000

Samlet Spillerværdi: 45.832.400

Antal spillere: 11 faste, ingen talenter

Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
hvad jeg finder sjovt ved spillet er at så talenter udvikle sig, (redigering: jeg køber somregl 23-25 årige)
dog finder jeg det rigtigt svært at udvikle nogle på mit anlæg så vil gerne have VK, det kommer ikke med det samme men jeg er gået i stå mht til at tjene mere end jeg bruger føler jeg.
jeg køber hovedesageligt spillere til 5-6m stykket så jeg kan holde mig i 3 div minimum.
jeg er ikke stor fan af at købe og sælge heletiden, det er jeg ikke specielt dygtig til,
jeg forsøger at tjene sammen til at opgradere stadion pladser, men ville blive rigtig glad for nogle økonomiske råd jeg måske selv ikke har tænkt over.
1. Stop med at købe spillere for 5-6 mil, de er alt for dyre forhold til hvad du kan træne spillere til på dit anlæg (min mening)

2. Køb 15-17 årige med fornuftigt potentiale, gerne køb dem til 500k (ikke nemt men muligt) disse kan du træne op imens du har dit første hold der skaffer stadion indtægter.

Dit stadion er stort nok til at give en okay økonomisk indtægt. Men tror ikke på du kan tjene meget på at købe så dyre spillere. Det er selvfølgelig en god ide hvis du vil op i rækkerne men ikke hvis du vil skaffe VK anlæg. Det handler om tålmodighed og jeg fik derved at købe mange unge og sælge dem videre når de var omkring 20-22 år.

Håber det giver dig nogen ideer smiley
Hvad vil du forslå mig at købe spillere for til 1. holdet, sådan ca så jeg stadi kan holde mig i 3 div, og tjene penge på vidersalg? smiley
At købe 23-26 årige er nok nogen af de dyreste spillere, de giver umiddelbart IKKE indtjeningen ind med dit anlæg, så enten ned i vurdering eller op i alderen smiley

FC Navneleg (Christian Ohm) 14. april 2019, 20:01
Det må blive lidt op i aldern og lidt ned i pris, 2-3 mio tænker jeg, og så måske 26-27 år, som så sælges igen ved 29, + de andre råd der blev givet, det lyder til at kunne fungere ret godt. smiley

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 14. april 2019, 20:05
The New Champion sagde:
drenge fra uefa cuppen sagde:
Balance: 33 millioner
Vifarank: 1737
Division: 4 division
Stadionpladser: 20.000 pladser
Samlet Spillerværdi: 51 millioner
Antal spillere: 29 spillere
Træningsanlæg: Orange
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Altså haft fokus på ældre spillere, men har købt mange unge spillere til 2 hold, hvor det ene hold er 2 år yngre ca. Derudover har før i tiden brugt meget tid på diverse forum.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til hvornår jeg bør sælge mine spillere og hvad jeg kan få for dem lige nu umiddelbart. Jeg har selv givet 30 millioner ca for dem.
I din situation ville jeg beslutte mig for om de bedste skal være mit fremtidige førstehold, skal de ikke det så ville jeg sætte alle på transferslisten til den pris du tænker du vil have for dem. Men generelt at træne 29 spillere op hele vejen er dyrt i løn, dog vil jeg tro du kan tjene mest på dem når de er 24-26 år.

Ved ik hvad du kan forvente af indtægt samlet for hele din trup, men det ovenover er det jeg ville gøre i din situaiton, har svært ved at rådgive mere da jeg ikke lige kan se hvad dit kortsigtet mål er smiley
Hvad vil du så råde mig til i forhold to hvilket hold jeg skal gå med.
Holdet med en alder omkring 24 år eller holdet omkring 22 år?

Chelsea FC (Aqu) 14. april 2019, 20:37
drenge fra uefa cuppen sagde:
The New Champion sagde:
drenge fra uefa cuppen sagde:
Balance: 33 millioner
Vifarank: 1737
Division: 4 division
Stadionpladser: 20.000 pladser
Samlet Spillerværdi: 51 millioner
Antal spillere: 29 spillere
Træningsanlæg: Orange
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Altså haft fokus på ældre spillere, men har købt mange unge spillere til 2 hold, hvor det ene hold er 2 år yngre ca. Derudover har før i tiden brugt meget tid på diverse forum.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til hvornår jeg bør sælge mine spillere og hvad jeg kan få for dem lige nu umiddelbart. Jeg har selv givet 30 millioner ca for dem.
I din situation ville jeg beslutte mig for om de bedste skal være mit fremtidige førstehold, skal de ikke det så ville jeg sætte alle på transferslisten til den pris du tænker du vil have for dem. Men generelt at træne 29 spillere op hele vejen er dyrt i løn, dog vil jeg tro du kan tjene mest på dem når de er 24-26 år.

Ved ik hvad du kan forvente af indtægt samlet for hele din trup, men det ovenover er det jeg ville gøre i din situaiton, har svært ved at rådgive mere da jeg ikke lige kan se hvad dit kortsigtet mål er smiley
Hvad vil du så råde mig til i forhold to hvilket hold jeg skal gå med.
Holdet med en alder omkring 24 år eller holdet omkring 22 år?
Jeg blander mig lige lidt, med dine 20k pladser ville jeg råde dig til at få stablet et hold på benene i alderen 24-26 år. Du skal få lidt udbytte ud af hvad du har ofret på dit stadion hvis du spørg mig smiley

Chelsea FC (Aqu) 14. april 2019, 20:41
Team Muzik sagde:
Balance:16.000.000
Vifarank:1271
Division:3
Stadionpladser:20.000
Samlet Spillerværdi:41.000.000
Antal spillere:28
Træningsanlæg:Udvidet træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Det er ren nostalgi, spillede for 10 år siden, og har nu genoptaget det, og spillet et års tid.
Udvikle talenter og lave gode handler, og selvfølgelig hvor højt man kan komme i rank
Jeg ville få investeret de 16 mio i nogle spillere, som du kan tjene på, det er mange knaster at have stående uden at få noget ud af dem smiley

Capri Sonne (Berg) 14. april 2019, 21:11
Balance: 3.248.272 C
Vifarank: #2864
Division: 4. Division, Sverige
Stadionpladser: 9.400
Samlet Spillerværdi: 2.430.933 C
Antal spillere: 26
Træningsanlæg: Avanceret Baneanlæg (Lilla)

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Godaften d'herre. Det jeg synes er sjovt ved spillet er at træne unge spillere, og se dem udvide deres potentiale. Jeg har dog fået af vide, at Avanceret Baneanlæg ikke er godt nok til dette, og derfor stræber jeg nu efter det bedste af det bedste VK træningsanlæg.

Jeg vil derfor høre, om I har nogle gode råd til at jeg kan få en masse credits ind på kontoen, for primært at opgradere træningsfaciliteter.

Jeg har et fuldtidsjob som primært hedder fra 0800-1600, er det stadig muligt for mig at opnå mit mål?

Jeg glæder mig til at høre fra jer,

god aften.

Mvh
Capri Sonne

Barcelona All Stars (Morten) 14. april 2019, 21:23
Chelsea FC sagde:
Team Muzik sagde:
Balance:16.000.000
Vifarank:1271
Division:3
Stadionpladser:20.000
Samlet Spillerværdi:41.000.000
Antal spillere:28
Træningsanlæg:Udvidet træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Det er ren nostalgi, spillede for 10 år siden, og har nu genoptaget det, og spillet et års tid.
Udvikle talenter og lave gode handler, og selvfølgelig hvor højt man kan komme i rank
Solgte talent for 31 mil her for nogle uger siden. Så derfor der står en del

Har du nogen gode råd til hvad jeg skal gøre når mit trænings anlæg ikke er tip top?
Jeg ville få investeret de 16 mio i nogle spillere, som du kan tjene på, det er mange knaster at have stående uden at få noget ud af dem smiley
Besvar