Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Chelsea FC (Aqu) 15. april 2019, 23:21
Maersk Line sagde:
Reposter lige, og håber nogen vil gi et par råd.

12. april 2019, 12:19 Rediger | Citer

Balance: 4.000.000
Vifarank: 3308
Division: 4. division Frankrig
Stadionpladser: 5400
Samlet Spillerværdi: 4.600.000
Antal spillere: 24
Træningsanlæg: Standard træningsanlæg

Mål

Jeg vil rigtig gerne have opbygget en større bank, så jeg kan få opgraderet mit træningsanlæg yderligere og komme igang med at træne et hold op fra bunden.
Jeg synes sgu den er lidt svær ven!

Men et lille tip kunne være, er dine spillere på t-listen ikke solgt indenfor 3-5 dage, så sæt dem 10k ned eller 20k ned fx.

Bjørnholt FC (And then what) 16. april 2019, 18:29
Balance: 183,7 mio
Division: Ingen
Vifarank: Ingen
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: Ingen
Antal spillere: 0
Træningsanlæg: VK
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg kan godt lide at træne talenter op, men samtidig vil jeg også gerne prøve at ligge højt i rækkerne.

Mit problem:

Jeg ved ikke om jeg skal vente med at starte til efter projekt Ungdomshold er landet for at se hvordan det kommer til at påvirker spillet eller jeg bare skal kaste mig ud i det os hvor det føre mig hen :-) Hvad ville i gøre? + så er jeg også træt af de taktiske muligheder i spillet, som jeg ikke syntes føre den store lyst med sig til at f.eks at købe et hold som allerede nu er klar til at spille med i ligaen.

Jeg overvejer:

Da jeg er lidt træt af at træne spillere op fra bunden næsten overvejer jeg bare at købe et hold som er klar til at spille med i ligaen nu og så se hvor det føre mig hen af, eller jeg kunne også bare købe spillere igen og så træne dem op indtil de så er klar til at spille med i ligaen igen.

Hvad vil i råde mig til at gøre?

Chelsea FC (Aqu) 17. april 2019, 16:09
Bjørnholt FC sagde:
Balance: 183,7 mio
Division: Ingen
Vifarank: Ingen
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: Ingen
Antal spillere: 0
Træningsanlæg: VK
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg kan godt lide at træne talenter op, men samtidig vil jeg også gerne prøve at ligge højt i rækkerne.

Mit problem:

Jeg ved ikke om jeg skal vente med at starte til efter projekt Ungdomshold er landet for at se hvordan det kommer til at påvirker spillet eller jeg bare skal kaste mig ud i det os hvor det føre mig hen :-) Hvad ville i gøre? + så er jeg også træt af de taktiske muligheder i spillet, som jeg ikke syntes føre den store lyst med sig til at f.eks at købe et hold som allerede nu er klar til at spille med i ligaen.

Jeg overvejer:

Da jeg er lidt træt af at træne spillere op fra bunden næsten overvejer jeg bare at købe et hold som er klar til at spille med i ligaen nu og så se hvor det føre mig hen af, eller jeg kunne også bare købe spillere igen og så træne dem op indtil de så er klar til at spille med i ligaen igen.

Hvad vil i råde mig til at gøre?
Hej BFC,

Nu har jeg lagt mærke til du "ofte" brokker dig over kampmotoren, men jeg har endnu ikke set dig spille med i de større kampe. Ja man kan godt se på andre's klubbers resultater og dømme udfra dette. Jeg er enig i, at den ikke virker optimalt heller.

Men kunne det ikke være fedt at bruge måske 30-50 mio på at få et hold op i den bedste række, også prøve at analysere ALLE dine kampe, dvs ændre taktik/formation til hver kamp så meget som muligt for at "counter" modstanderen? Her vil du så selv kunne lave statistik måske, for hvor mange kampe du vinder med bred opstilling mod smal osv osv. Og hvor tit du vinder en kamp, hvor du er underdog osv.

Dette tænker jeg kunne have din interesse, og måske få fanget dig i spillet igen? I hvert fald, virker det som om du IKKE har tålmodighed til at træne unge/talenter op pt smiley

Ellers så konstant have 11 spillere, der kæmper op top8 i den bedste række, også have 11 unge der træner 180 i snit smiley

Red Bull New York (Chris Armas) 17. april 2019, 18:52
Balance: 622.657 Credits
Vifarank: #4320
Division: 5. division
Stadionpladser: 40.400
Samlet Spillerværdi: 44.939.361 C
Antal spillere: 30 (25 normalt)
Træningsanlæg: Professionelt træningsanlæg 4*
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Køb billigt, sælg dyrt.

Begyndte på et projekt med unge spillere, men det er ret kedeligt og det tager desværre utrolig lang tid smiley

Chelsea FC (Aqu) 17. april 2019, 20:27
Cidade Do Porto Santo sagde:
Balance: 622.657 Credits
Vifarank: #4320
Division: 5. division
Stadionpladser: 40.400
Samlet Spillerværdi: 44.939.361 C
Antal spillere: 30 (25 normalt)
Træningsanlæg: Professionelt træningsanlæg 4*
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Køb billigt, sælg dyrt.

Begyndte på et projekt med unge spillere, men det er ret kedeligt og det tager desværre utrolig lang tid smiley
Har du nogen anelse om hvad dit nuværende trup har kostet af penge?

Så kan jeg lige se senere smiley

Bjørnholt FC (And then what) 17. april 2019, 20:53
Chelsea FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Balance: 183,7 mio
Division: Ingen
Vifarank: Ingen
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: Ingen
Antal spillere: 0
Træningsanlæg: VK
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg kan godt lide at træne talenter op, men samtidig vil jeg også gerne prøve at ligge højt i rækkerne.

Mit problem:

Jeg ved ikke om jeg skal vente med at starte til efter projekt Ungdomshold er landet for at se hvordan det kommer til at påvirker spillet eller jeg bare skal kaste mig ud i det os hvor det føre mig hen :-) Hvad ville i gøre? + så er jeg også træt af de taktiske muligheder i spillet, som jeg ikke syntes føre den store lyst med sig til at f.eks at købe et hold som allerede nu er klar til at spille med i ligaen.

Jeg overvejer:

Da jeg er lidt træt af at træne spillere op fra bunden næsten overvejer jeg bare at købe et hold som er klar til at spille med i ligaen nu og så se hvor det føre mig hen af, eller jeg kunne også bare købe spillere igen og så træne dem op indtil de så er klar til at spille med i ligaen igen.

Hvad vil i råde mig til at gøre?
Hej BFC,

Nu har jeg lagt mærke til du "ofte" brokker dig over kampmotoren, men jeg har endnu ikke set dig spille med i de større kampe. Ja man kan godt se på andre's klubbers resultater og dømme udfra dette. Jeg er enig i, at den ikke virker optimalt heller.

Men kunne det ikke være fedt at bruge måske 30-50 mio på at få et hold op i den bedste række, også prøve at analysere ALLE dine kampe, dvs ændre taktik/formation til hver kamp så meget som muligt for at "counter" modstanderen? Her vil du så selv kunne lave statistik måske, for hvor mange kampe du vinder med bred opstilling mod smal osv osv. Og hvor tit du vinder en kamp, hvor du er underdog osv.

Dette tænker jeg kunne have din interesse, og måske få fanget dig i spillet igen? I hvert fald, virker det som om du IKKE har tålmodighed til at træne unge/talenter op pt smiley

Ellers så konstant have 11 spillere, der kæmper op top8 i den bedste række, også have 11 unge der træner 180 i snit smiley
Nu skal det lige pointeres at jeg som sådan ikke er træt af de mange overraskende resultater som der opstår hver sæson, men jeg må dog alligevel måbe når jeg gang på gang ser de største klubber i spillet taber flere åbentlyse selv skrevne sejre ret ofte selvom der bliver stilles med nogle af de stærkest mulige startopstillinger. Sådan noget som et helt hold af guldstjerner kan tabe til et hold med én guldstjerne i holdopstillingen burde jo aldrig kunne lade sig gøre, selvom % godt siger at der mulighed for men godt nok minimale https://www.virtualmanager.com/new_matches/63623869/summary

Men det som jeg har et problem med at det visuelle i kampmotorens grafik som simpelthen er dødsyg at kigge på når man ser en kamp, f.eks når et spiller laver et skud på mål og den måde bolden så bliver reddet af målmanden på ser helt forkert ud for mig, det forgår nærmest i slowmotion. Fint nok hvis man godt kan lide det i slowmotion, men så burde der i det mindste være mulighed for at skrue tempoet op for dem som så ikke er til det? Og så også de taktiske muligheder, hvor jeg ekstremt meget savner at man kunne lave individuelle taktik for en spiller istedet for at man kun kan vælge at gøre det for hele holdet samlet.

Og sådan noget som at en spiller der er beggebent stadig en ting i spillet når det på ingen måde har nogen relevans mere?

Så det er som sådan ikke kampmotorens resultater der holder mig tilbage men de taktiske muligheder i spillet + det visuelle i kampmotorens grafik mm. :-)

Men tusind tak for dine råd & vejledning men jeg tror bare ikke, at det vil give mening for mig at starte igen før der er blevet gjort noget ved spillet muligheder på det taktiske plan ihvertfald eller i det mindste er blevet udtalt fra udviklerne af, at man har tænkt sig at optimere spillet på det område.

Red Bull New York (Chris Armas) 17. april 2019, 21:12
Chelsea FC sagde:
Cidade Do Porto Santo sagde:
Balance: 622.657 Credits
Vifarank: #4320
Division: 5. division
Stadionpladser: 40.400
Samlet Spillerværdi: 44.939.361 C
Antal spillere: 30 (25 normalt)
Træningsanlæg: Professionelt træningsanlæg 4*
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Køb billigt, sælg dyrt.

Begyndte på et projekt med unge spillere, men det er ret kedeligt og det tager desværre utrolig lang tid smiley
Har du nogen anelse om hvad dit nuværende trup har kostet af penge?

Så kan jeg lige se senere smiley
Et sted mellem 25 og 30 millioner

Chelsea FC (Aqu) 18. april 2019, 19:54
Cidade Do Porto Santo sagde:
Chelsea FC sagde:
Cidade Do Porto Santo sagde:
Balance: 622.657 Credits
Vifarank: #4320
Division: 5. division
Stadionpladser: 40.400
Samlet Spillerværdi: 44.939.361 C
Antal spillere: 30 (25 normalt)
Træningsanlæg: Professionelt træningsanlæg 4*
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Køb billigt, sælg dyrt.

Begyndte på et projekt med unge spillere, men det er ret kedeligt og det tager desværre utrolig lang tid smiley
Har du nogen anelse om hvad dit nuværende trup har kostet af penge?

Så kan jeg lige se senere smiley
Et sted mellem 25 og 30 millioner
Tror måske jeg ville se om jeg kunne sælge for cirka 5 mio, også købe og sælge som du godt kan lide for de her penge smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. april 2019, 14:38
Balance: ca. 49 mio.
Vifarank: 317
Division: 2. Division
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 156.492.700 C
Antal spillere: 23
Træningsanlæg: Orange

Mit spørgsmål er om jeg skal bruge penge på at udvide mit stadion eller holde pengene på kontoen eller bruge dem til at handle, indtil jeg får råd til VK?

Gundsømagle United (Sir Hansen) 21. april 2019, 16:00
Kyoto Okami FC sagde:
Balance: ca. 49 mio.
Vifarank: 317
Division: 2. Division
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 156.492.700 C
Antal spillere: 23
Træningsanlæg: Orange

Mit spørgsmål er om jeg skal bruge penge på at udvide mit stadion eller holde pengene på kontoen eller bruge dem til at handle, indtil jeg får råd til VK?
Hvis du har planer om at spille i den bedste række, ville jeg bruge pengene på at udvide stadion. Det er den mest sikre indtægtskilde og dit stadion er for småt pt. Du kan sagtens træne spillere op med det anlæg du har nu.
Besvar