Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 13:34
Ja, som nævnt i bloggen: jeg har dælme købt hele baduljen.

Det har været en lang og hård rejse, men nu hvor jeg er færdig med alle de mange praktiske opgaver og ting jeg skulle lære, og har dæmmet op for blødningen af ressourcer pga. alt for dyre faste udgifter, kan jeg endelig begynde at se fremad og planlægge hvor Vman skal hen i 2020.

Så hvis I har nogen kommentarer eller spørgsmål omkring det, så skriv dem her.

Bjørnholt FC (And then what) 10. februar 2020, 13:35
Smukt!

Btw, det er vidst den forkerte blog som du har fået linket til smiley

Philippines (Klik her for gratis Credits) 10. februar 2020, 13:36
Stærkt godt arbejde.

Jeg glæder mig personligt til at ungdomsholdene bliver til alle eller til dem der betaler.
God vind

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 13:37
Bjørnholt FC sagde:
Smukt!

Btw, det er vidst den forkerte blog som du har fået linket til smiley
Ups, rettet.

...og nu må jeg hellere komme i gang med at få blogindlægget oversat til engelsk.

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 10. februar 2020, 13:45
Dejligt med en opdatering fra dig smiley

Er det muligt, at du fremover kan prøve at komme ud med en månedlig opdatering, jeg ved at der er rigtig mange herinde der aldrig har prøvet at programmerer, lave deres egen hjemmeside eller drive egen virksomhed, så det er rigtig svært at forholde sig til, at der kan gå flere måneder uden en opdatering.

Det kan blot være en månedlig opdatering der siger.

"I Februar måned har jeg arbejdet på, bum bum bum", hvis du har arbejdet på ungdomsholdet:
Så smid nogle screenshots af det ind, hvis du har arbejdet på en ny mobilside af træningssiden, så smid nogle screenshot op af det, evt. gør det muligt at stemme på det design man bedst kan lide, evt. kun gør det muligt for licens betalere at kunne stemme, så vi føler, at der sker noget, og vi kan være med til at vælge hvilken retning Vman er i gang med.

Det behøver ikke være mere end 4-5 linjer og nogle screenshots, bare en lille opdatering vil få mig, og sikker også mange andre, til at føle, at vi ikke bare står stille, også selvom det langt fra er tilfældet, som vi kan se med den opdatering du smed ud i dag.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 10. februar 2020, 13:45
Lækker blog, som giver et glimrende indblik i hvad der er sket i 2019. Tillykke med købet og held og lykke fremadrettet smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 13:49
Esbjerg fB sagde:
Dejligt med en opdatering fra dig smiley

Er det muligt, at du fremover kan prøve at komme ud med en månedlig opdatering, jeg ved at der er rigtig mange herinde der aldrig har prøvet at programmerer, lave deres egen hjemmeside eller drive egen virksomhed, så det er rigtig svært at forholde sig til, at der kan gå flere måneder uden en opdatering.

Det kan blot være en månedlig opdatering der siger.

"I Februar måned har jeg arbejdet på, bum bum bum, hvis du har arbejdet på ungdomsholdet"
Så smid nogle screenshots af det ind, hvis du har arbejdet på en ny mobilside af træningssiden, så smid nogle screenshot op af det, evt. gør det muligt at stemme på det design man bedst kan lide, evt. kun gør det muligt for licens betalere at kunne stemme, så vi føler, at der sker noget, og vi kan være med til at vælge hvilken retning Vman er i gang med.

Det behøver ikke være mere end 4-5 linjer og nogle screenshots, bare en lille opdatering vil få mig, og sikker også mange andre, til at føle, at vi ikke bare står stille, også selvom det langt fra er tilfældet, som vi kan se med den opdatering du smed ud i dag.
Ja, det er planen, og også derfor jeg har oprettet dette forum.

Jeg har været slem til at udsætte blogindlæg til jeg følte at jeg virkelig havde noget med kød på at skrive om. Og på den todo-listen jeg havde i forbindelse med opkøbet stod dette blogindlæg som det sidste punkt, jeg ville alt andet var færdigt.... det endte dog med at tage en del længere tid, end jeg havde regnet med. Det har sgu været sin sag at lære alle detaljer omkring at have og drive en virksomhed som Playonic :O

Samtidig vil der også være mere at skrive om, oftere, når vi begynder at udrulle mindre med hyppigere forbedringer og tilføjelser.

Bjørnholt FC (And then what) 10. februar 2020, 13:50
FC Sunnyvale sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Smukt!

Btw, det er vidst den forkerte blog som du har fået linket til smiley
Ups, rettet.

...og nu må jeg hellere komme i gang med at få blogindlægget oversat til engelsk.
Go arbejdslyst :-)

Chelsea Boldklub (Hello there) 10. februar 2020, 13:58
Fantastisk arbejde!!
Efter dette blog-indlæg føler jeg, at der er mulighed for, at vi får en meget bedre Vman at se. smiley
Glæder mig til at se, hvilken retning Vman tager. Håber virkelig at manager tallet stiger, så det bliver så godt som Vman før i tiden eller forhåbentligt meget bedre smiley

Good luck fremover smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 10. februar 2020, 13:59
Held og lykke med det! Og stor respekt for at opkøbe hele svineriet, håber du kan drive det til noget større og bedre end forhenværende kunne smiley Og som Esbjerg FB skriver, så forsøg virkelig hårdt på at komme med blogindlæg/opdateringer så snart du har noget konkret at vise, det tror jeg, at der er mange, der vil sætte rigtig stor pris på! smiley
Besvar