Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

Gudenå FC (Blaki er god) 11. februar 2020, 20:23
Hvis i spørger mig er det vigtigste, fler der spiller spillet, få foden ind i udlandet, eller......

Bjørnholt FC (And then what) 11. februar 2020, 20:36
Gudenå FC sagde:
Hvis i spørger mig er det vigtigste, fler der spiller spillet, få foden ind i udlandet, eller......
^^

Ulm Warhawks (Ulmeister) 11. februar 2020, 21:08
Absalons Drenge sagde:
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Jeg har før foreslået, at man kunne få hjælp fra brugerne til at lave nye spillerbilleder. De er så vidt jeg ved ikke er blevet opdateret siden Vman2 blev lanceret..
Alternativt kunne de spillerbilleder fjernes helt smiley

Troede faktisk de fleste have slået dem fra. I forhold til det Sunnyvale skriver omkring client performance, så er det vel netop den slags billeder, man kan fjerne, uden det går udover spillet smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 11. februar 2020, 21:08
Ulm Warhawks sagde:
Absalons Drenge sagde:
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Jeg har før foreslået, at man kunne få hjælp fra brugerne til at lave nye spillerbilleder. De er så vidt jeg ved ikke er blevet opdateret siden Vman2 blev lanceret..
Alternativt kunne de spillerbilleder fjernes helt smiley

Troede faktisk de fleste have slået dem fra. I forhold til det Sunnyvale skriver omkring client performance, så er det vel netop den slags billeder, man kan fjerne, uden det går udover spillet smiley
De er vist fjernet fra selve spillersiden, men er der stadig i talentspejderrapporter, måske mere smiley

Attrup FC (Martin "fugle" Fuglsang) 11. februar 2020, 21:13
Blot et stort tillykke herfra!
Fedt at høre lidt baggrundshistorie om et spil, man har brugt så mange timer på i årenes løb.
Jeg glæder mig til at se, hvad det kan udvikle sig til fremover.
Held og lykke, og tak for god underholdningsværdi!
mvh Martin

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. februar 2020, 21:16
Gudenå FC sagde:
Hvis i spørger mig er det vigtigste, fler der spiller spillet, få foden ind i udlandet, eller......
Nårh ja bare i Kina ville hjælpe smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 11. februar 2020, 21:18
Pers LØVER sagde:
Gudenå FC sagde:
Hvis i spørger mig er det vigtigste, fler der spiller spillet, få foden ind i udlandet, eller......
Nårh ja bare i Kina ville hjælpe smiley
Ja de har jo ikke andet at lave fortiden. så bare et par millioner ville spille

Østerbro IF (Numero uno) 11. februar 2020, 21:30
Kollywood sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Alternativt kunne de spillerbilleder fjernes helt smiley

Troede faktisk de fleste have slået dem fra. I forhold til det Sunnyvale skriver omkring client performance, så er det vel netop den slags billeder, man kan fjerne, uden det går udover spillet smiley
De er vist fjernet fra selve spillersiden, men er der stadig i talentspejderrapporter, måske mere smiley
Nej - de er stadig på spillersiden. Man kan dog vælge at slå dem fra og til. Dette gøres her.

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle fjerne dem helt - dog synes jeg det kunne give sidens grafiske oplevelse et ekstra pift at få dem opdateret. Jeg synes det er en del af et managerspil, ligesom alle nye spillere i FM har fået sit eget (mere eller mindre unikke) billede i over et årti.

Kollywood (Mr Kollywood) 11. februar 2020, 21:51
Absalons Drenge sagde:
Kollywood sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Alternativt kunne de spillerbilleder fjernes helt smiley

Troede faktisk de fleste have slået dem fra. I forhold til det Sunnyvale skriver omkring client performance, så er det vel netop den slags billeder, man kan fjerne, uden det går udover spillet smiley
De er vist fjernet fra selve spillersiden, men er der stadig i talentspejderrapporter, måske mere smiley
Nej - de er stadig på spillersiden. Man kan dog vælge at slå dem fra og til. Dette gøres her.

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle fjerne dem helt - dog synes jeg det kunne give sidens grafiske oplevelse et ekstra pift at få dem opdateret. Jeg synes det er en del af et managerspil, ligesom alle nye spillere i FM har fået sit eget (mere eller mindre unikke) billede i over et årti.
Ah, cool, det anede jeg ikke!

Nysted FC (Kent) 12. februar 2020, 03:25
Tillykke med at du er kommet i mål med opkøbet og alt der hører med.

Jeg har spillet meget on and off de sidste 12 års tid, og jeg har oftest nydt spillet selvom det er blevet til lange pauser. Jeg glæder mig til at se dig levere på det du har skrevet i din blog og følge udviklingen herinde. Jeg tænker helt sikkert, at jeg kommer til at spille igen meget snart i takt med at dine ideer bliver implementeret, for det lyder virkelig spændende.

Det er faktisk Vman og dets forum, der for efterhånden 10 år siden startede en proces for mig, som endte med at jeg har fået det job i esport, som jeg har i dag. Et job som for mig er et drømmejob og som har givet mig de største oplevelser jeg kunne drømme om. Det var nok aldrig sket uden Vman og derfor vender jeg også tilbage løbende gennem årene med stor interesse i både spillet og forum for at følge med i hvad der sker og nogle gange starte mit hold op igen.

Tak for jeres dedikation gennem årene og al held og lykke med arbejdet. Jeg glæder mig til at følge med!
Besvar