Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

The Danish Vikings (H Hansen) 10. februar 2020, 14:05
Tillykke med købet.

I dit blogindlæg, skriver du følgende:
"Det vil forløbe sådan at vi f.eks starter med at lukke 10% af de tilmeldte ind, og derefter retter fejl og tilføjer forbedringer ud fra deres tilbagemeldinger. Derefter lukker vi nogle flere ind, og gentager. Beta-systemet er lavet så generelt at vi kan bruge det til andre funktioner i fremtiden.

Vi starter beta-tilmeldingen i denne uge."

10 procent af de tilmeldte? Hvilket vel betyder at vi i sidste ende vil have managers, som ikke får indtjeningsmuligheden gennem ungdomsholdet før om flere måneder, er det ikke en skævvridning af lige muligheder for alle managers?

Har du tænkt på at de sidste 30 procent af managers, som får ungdomsholdet efter alle andre måske forlader VMAN, fordi de vil føle sig tilsidesat og ikke får samme indtjeningsmuligheder end de heldige startende 10 procent?



FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 14:10
The Danish Vikings sagde:
Tillykke med købet.

I dit blogindlæg, skriver du følgende:
"Det vil forløbe sådan at vi f.eks starter med at lukke 10% af de tilmeldte ind, og derefter retter fejl og tilføjer forbedringer ud fra deres tilbagemeldinger. Derefter lukker vi nogle flere ind, og gentager. Beta-systemet er lavet så generelt at vi kan bruge det til andre funktioner i fremtiden.

Vi starter beta-tilmeldingen i denne uge."

10 procent af de tilmeldte? Hvilket vel betyder at vi i sidste ende vil have managers, som ikke får indtjeningsmuligheden gennem ungdomsholdet før om flere måneder, er det ikke en skævvridning af lige muligheder for alle managers?

Har du tænkt på at de sidste 30 procent af managers, som får ungdomsholdet efter alle andre måske forlader VMAN, fordi de vil føle sig tilsidesat og ikke får samme indtjeningsmuligheder end de heldige startende 10 procent?
Iterationerne imellem hvert "hold" der lukkes ind vil være ret korte og tælles i dage, ikke uger eller måneder.

Det er heller ikke sikkert at de første 10% er specielt "heldige", da de f.eks vil have større risiko for at blive ramt af bugs. Ungdomshold er i øvrigt heller ikke nogen guldgrube af ekstra indtægter.

At lukke folk ind lidt ad gangen er den mest fornuftige måde at gøre det på, da det minimerer de gener der kan være, og gør funktionen bedre for alle i sidste ende.

Størrelsen på "test-holdene" vil være 10%, 25%, 50% og 100%.

US Badolato (USB) 10. februar 2020, 16:01
Hold op hvor er jeg forelsket i dig Sunny. Jeg er selv lige startet op på vman for nogle uger siden igen og har aldrig nydt spillet så meget som nu. Jeg glæder mig til fremtiden, men nyder også nutiden, og føler at spillet er i gode hænder. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 10. februar 2020, 16:03
Gætter på det bliver nemt at se hvor og hvordan vi tilmelder os til ungdoms hold.
Så vil ikke stille spørgsmål.


Wild Ferrets (Moz) 10. februar 2020, 16:07
FC Sunnyvale sagde:
"Taktikker: Da vi lavede 2013-versionen brød jeg mig ikke om indstillingen "Spillestil", og jeg er stadig træt af den, for den tog aspekter af taktikken, som førhen var individuelle indstillinger, og forsøgte at samle dem i "pakkeløsninger". Tag for eksempel spillestilen "Lange bolde". Normalt vil en spiller kun aflevere til medspillere som er minimum 5 meter væk, og maksimum 20 meter. Hvis man bruger spillestilen "Lange bolde" ændres dette til 7,5m minimum og 60m maksimum. De vil også kunne aflevere længere bagud. Spillestilen "Langskud" gør at ens spillere vil kunne forsøge at afslutte når de er 26 meter væk fra målet, mod normalt 18 meter. Men hvad hvis man gerne vil begge dele? Det kan man ikke. Derfor kunne jeg godt tænke mig at starte med at fjerne "Spillestil" og så dele den op i enkelte indstillinger, så man kan mikse sig frem til sin egen spillestil. Det er også muligt at jeg på et tidspunkt ser på om individuelle instrukser til spillerne kan implementeres."
Det er den bedste nyhed i mange år.

Olympique des Royales (Oscar March) 10. februar 2020, 16:09
Stor tilfredshed med spillet i mange år nu og super fedt med en så dedikeret ejer!
- Men er det muligt at høre, hvordan “udtagelsen” af klubber, der får muligheden for at prøve beta-versionen af ungdomsholdet først, foretages? Og såfremt den foretages ved tilmelding, kunne jeg ikke lige finde stedet?

AG City (Manager i AG City) 10. februar 2020, 16:11
Dyb respekt fra min side, Sunny smiley
Det har smertet mig at se den kritik som der har været
I mange tilfælde uberettiget efter min mening, men hold kommunikationen ved lige, så managers som jeg selv kan bakke dig og vman op

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 10. februar 2020, 16:13
Kæft en fed føelse jeg har efter jeg har læst blog indlægget! Jeg tror på vman er kommet i rigtig gode hænder!

Nu kan der også tages beslutninger kun af sunny. Og jeg tror på sunny godt kan se de generelle fejl der er blevet lavet igennem tiden

Disse ting håber jeg der bliver rettet på efter ungdomsholdet, så tror jeg at medlems tallet vil stige gevaldigt!

Mobilside
Statsloft
Taktik og kampmotor

Virkelig 3 vigtige ting som ville få nye og gamle brugere tilbage igen!

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. februar 2020, 16:27
Stærk opdatering.. ! Beklager mit forumopslag fra igår, havde jeg vist denne var på vej
havde jeg aldrig skrevet det.. !
Tusind tak for super info..

Mvh Per

Lewis Hamilton (WP) 10. februar 2020, 16:38
Skide godt. Tusinde tak for indsatsen og ønsket om, at holde liv i det vi er så mange, der er glade for.
Besvar