Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

Kollywood (Mr Kollywood) 11. februar 2020, 10:09
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley

Ignotus (--) 11. februar 2020, 10:37
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Stærkt! smiley

Ignotus (--) 11. februar 2020, 10:38
Jeg ville elske hvis du kunne sammenkoble opstarten af ens klub, med retargeting på FB - det tror jeg kunne gøre meget smiley

Østerbro IF (Numero uno) 11. februar 2020, 11:06
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Jeg har før foreslået, at man kunne få hjælp fra brugerne til at lave nye spillerbilleder. De er så vidt jeg ved ikke er blevet opdateret siden Vman2 blev lanceret..

Så vidt jeg husker var svaret, at det er en svær teknisk opgave da spillerbillederne er delt op i f.eks. ansigt, hår og hudfarve - så de forskellige elementer kan blive brugt på kryds og tværs. Jeg håber dog det er et projekt vi kan få sat i søen, da jeg ikke er i tvivl om, at vi her på sitet har mange grafisk dygtige folk der vil kunne løfte denne opgave smiley

Rhodesia (Rhodes) 11. februar 2020, 12:12
Kollywood sagde:
Ulm Warhawks sagde:
BK Frem sagde:
At beholde nye brugere = et bedre opstarts overblik. Man skal guides igennem spillet via et mode, hvor gevinsten er meget højere end hvis man lader være.
Måske man normalt kalder det for en “Trail” eller måske jeg husker forkert. Mange andre manager spil bruger det ihvertfald
Nye spillere får også en guidet tur rundt i spillet, hvor de vidst kan optjene op mod 250k credits på kort tid.

Sunnyvale skriver i bloggen, at en stor del af spillerne tabes indenfor det første minut, hvilket ifl. ham skyldes det manglende mobilformat.

Så det er tilsyneladende et sted, der vil være fokus på i fremtiden smiley
umiddelbart har jeg faktisk svært ved at se, hvorfor mobiloptimering ikke har været prioriteret først smiley Man skulle i hvert fald synes, at det giver flere kunder i butikken end ungdomshold. Der er sikkert en god grund til det, men ja smiley Men så længe det bliver implementeret engang, så er jeg sgu en tilfreds mand. Nu er man da ikke i tvivl om, at det kommer på et tidspunkt!
Tænker også en vman app

Il Diavolo (Mathias) 11. februar 2020, 12:19
Var ellers lige på grænsen til at stoppe igen, men bliver nok udskudt nu. smiley

Tillykke med købet.

Bjørnholt FC (And then what) 11. februar 2020, 12:32
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Nye designs til spillertrøjer, det kunne være fedt smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 11. februar 2020, 16:51
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Lad os lige se nogle udkast af spilleransigter smiley

Bones of Thor (Thorbone) 11. februar 2020, 19:52
Held og lykke med din nye virksomhed, jeg tror potentialet er stort.
Glæder mig til at se hvilken retning du vælger med spillet.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. februar 2020, 20:11
Ting jeg godt kunne ønske mig, når vi har overstået ungdomshold, som har krævet alt, fra udviklerne..
Taktikdel: Individuele indstillinger for spillere istedet for hele holdet.. (ofte nævnt)
Jeg ville gerne se flere frisparksmål.. ( har scoret 2 i min 11,5 årige karriere, så vidt jeg har set ) Og at træne dødbolde fik en reel mening udover kun ved straffespark.. (mulighed for en stærk frisparkskytte + indkast ) Lige nu er indkast den farligste situation der kan opstå i kamp.. smiley
Hovedstødsmål.. ( Jeg har før spillet Hattrick.. Måske der skal en tilsvarende special egenskab for en spiller til ) Syntes dog ikke vejret behøver have indflydelse.. smiley
Tilskuere på lægterne ved kampe.. Istedet for tomme sæder.. (visuelt) Og i forhold til fremmøde..
Og langt, langt ude i fremtiden: Mulighed for salg af merchendice, med tilsvarende indtægter, tilkøb af capotårn, mulighed for at lave en tifo ved topkampe.. Indkøb af Grill og fadølsanlæg med tilsvarende indtægter..
Jeg kommer nok på flere ting, løbende.. De fleste er bare ideer smiley
Mvh Per
Besvar