Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. februar 2020, 18:09
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per
Det kunne være fedt, hvis der kunne blive vist highlights fra ens kampe af eller at man selv kunne klippe det ud, som man syntes var fedt og ligge det op på forum og dele det evt. :-)
Ja det kunne være fedt...
Det er denne kamp: https://www.virtualmanager.com/new_matches/71108927
Ved godt linket ikke virker.. !
Nogen der ved om man kan genoplive den et eller andet sted ?
Mvh Per

Chelsea Boldklub (Hello there) 12. februar 2020, 20:38
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per
Hmmm, men det sker dog ikke så tit.
Nej det er anden gang jeg har set det i mine kampe efter ca 12 år på Vman
og jeg ser de fleste af mine kampe.. Det er ikke så tit.. smiley
Ja. Det vil jeg gerne se meget mere smiley

the power cool (Nikolai Hansen) 12. februar 2020, 21:47
Hey
Fedt blogindlæg og stort tillykke med opkøbet! smiley

VSTGN (Sir B) 12. februar 2020, 22:41
Godt at høre du selv har overtaget styringen, det kan kun være den rigtige løsning.

Det er formentlig ikke noget der ændrer noget, men kunne være fint at ændre betalingsmåderne (slette sms-betaling) og så få bragt mobilepay i spil.

Læste at du havde fundet dig en revisor, men du skal være velkommen til at hive fat i mig herinde hvis du har brug for lidt sparring uden du får en kæmpe regning smiley

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 12. februar 2020, 23:16
VSTGN sagde:
Godt at høre du selv har overtaget styringen, det kan kun være den rigtige løsning.

Det er formentlig ikke noget der ændrer noget, men kunne være fint at ændre betalingsmåderne (slette sms-betaling) og så få bragt mobilepay i spil.

Læste at du havde fundet dig en revisor, men du skal være velkommen til at hive fat i mig herinde hvis du har brug for lidt sparring uden du får en kæmpe regning smiley
Siden hvornår giver revisorer en kæmpe regning for sparring? Har sgu fået masser uden at ligge en krone smiley

VSTGN (Sir B) 13. februar 2020, 05:14
Skurkene Fra Aarhus sagde:

Siden hvornår giver revisorer en kæmpe regning for sparring? Har sgu fået masser uden at ligge en krone smiley
Fair nok - deler ikke samme opfattelse, men det er lidt off topic, så den lader jeg ligge smiley

Lewis Hamilton (WP) 13. februar 2020, 12:27
Skurkene Fra Aarhus sagde:
VSTGN sagde:
Godt at høre du selv har overtaget styringen, det kan kun være den rigtige løsning.

Det er formentlig ikke noget der ændrer noget, men kunne være fint at ændre betalingsmåderne (slette sms-betaling) og så få bragt mobilepay i spil.

Læste at du havde fundet dig en revisor, men du skal være velkommen til at hive fat i mig herinde hvis du har brug for lidt sparring uden du får en kæmpe regning smiley
Siden hvornår giver revisorer en kæmpe regning for sparring? Har sgu fået masser uden at ligge en krone smiley
Repræsenterer du alle, der har haft sparring med en revisor?

Rhodesia (Rhodes) 13. februar 2020, 12:46
FC Sunnyvale sagde:
Absalons Drenge sagde:
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Jeg har før foreslået, at man kunne få hjælp fra brugerne til at lave nye spillerbilleder. De er så vidt jeg ved ikke er blevet opdateret siden Vman2 blev lanceret..

Så vidt jeg husker var svaret, at det er en svær teknisk opgave da spillerbillederne er delt op i f.eks. ansigt, hår og hudfarve - så de forskellige elementer kan blive brugt på kryds og tværs. Jeg håber dog det er et projekt vi kan få sat i søen, da jeg ikke er i tvivl om, at vi her på sitet har mange grafisk dygtige folk der vil kunne løfte denne opgave smiley
Ja, spillerbillederne er godt nok oldgamle, og ikke vildt pæne. Det kunne da være spændende at se hvad folk kunne komme op med.

Billederne er delt op i 6 racer med 17 forskellige billedstumper i hver, så der er 102 billeder i alt.
<

Spillerbillederne er flotte. Dog mangler der hvide spillerbilleder til Sydafrika!

Brøndby IF (Bye bye Benny) 13. februar 2020, 14:47
Tillykke med opkøbet.

Jeg savner en funktion når jeg sidder og tjekker tranferslisten igennem.
Istedet for kun at kunne søge efter én position, ville det være fedt hvis man kunne vælge flere på en gang.
Eller omvendt kunne det være fedt at fravælge enkelte positioner. Fx kunne det være fedt at fravælge "FH" da de dominerer meget på de første sider.
Dette kunne også gælde på aktionen.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 13. februar 2020, 15:04
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per
Det kunne være fedt, hvis der kunne blive vist highlights fra ens kampe af eller at man selv kunne klippe det ud, som man syntes var fedt og ligge det op på forum og dele det evt. :-)
Når vi implementerer muligheden for at springe direkte til et bestemt highlight i kampviseren, skal det også være muligt at linke direkte til et bestemt highlight.
Besvar