Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

Clapham Junction (Hele klubben T-listet) 12. februar 2020, 13:46
FC Sunnyvale sagde:
Ja, som nævnt i bloggen: jeg har dælme købt hele baduljen.

Det har været en lang og hård rejse, men nu hvor jeg er færdig med alle de mange praktiske opgaver og ting jeg skulle lære, og har dæmmet op for blødningen af ressourcer pga. alt for dyre faste udgifter, kan jeg endelig begynde at se fremad og planlægge hvor Vman skal hen i 2020.

Så hvis I har nogen kommentarer eller spørgsmål omkring det, så skriv dem her.
Fantastisk nyhed! tror alle managers ser dette som muligheden for at få det spil, vi alle elsker til at blomstre igen!

Jeg har som mange andre masser af forslag til markedsføring (også uden store omkostninger, måske endda ved hjælp af frivillige på SoMe osv.), men også især en bøn til at du som udvikler tager de realistiske, bedste, sjoveste ting fra succes'er som FUT - Fifa Ultimate Team (vel ret beset verdens mest spillede managerspil) og Footballmanager og tilpasser det til det setup, du har her. Så er det "fri" for at bruge uendelige timer på idéudvikling, men kan plukke det bedste fra begge verdener. Det er selvfølgelig ikke de to eneste inspirationskilder, men med flere millioner brugere og en milliardomsætning har de på flere punkter fat i den lange ende. smiley

+++++++ Herfra!

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 12. februar 2020, 14:14
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Tak, det skriver jeg mig bag øret smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 12. februar 2020, 14:15
Team Aries sagde:
Jeg ville elske hvis du kunne sammenkoble opstarten af ens klub, med retargeting på FB - det tror jeg kunne gøre meget smiley
Det var sgu egentlig en meget interessant ide.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 12. februar 2020, 14:19
Absalons Drenge sagde:
Kollywood sagde:
Lige mens jeg husker det, sunny:

Hvis du har nogle opgaver af grafisk karakter, så er du meget velkommen til at smide en besked. Jeg er uddannet webudvikler med speciale i grafisk content til web, så jeg kan måske være behjælpelig der, hvis det er smiley
Jeg har før foreslået, at man kunne få hjælp fra brugerne til at lave nye spillerbilleder. De er så vidt jeg ved ikke er blevet opdateret siden Vman2 blev lanceret..

Så vidt jeg husker var svaret, at det er en svær teknisk opgave da spillerbillederne er delt op i f.eks. ansigt, hår og hudfarve - så de forskellige elementer kan blive brugt på kryds og tværs. Jeg håber dog det er et projekt vi kan få sat i søen, da jeg ikke er i tvivl om, at vi her på sitet har mange grafisk dygtige folk der vil kunne løfte denne opgave smiley
Ja, spillerbillederne er godt nok oldgamle, og ikke vildt pæne. Det kunne da være spændende at se hvad folk kunne komme op med.

Billederne er delt op i 6 racer med 17 forskellige billedstumper i hver, så der er 102 billeder i alt.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 12. februar 2020, 14:29
Pers LØVER sagde:
Ting jeg godt kunne ønske mig, når vi har overstået ungdomshold, som har krævet alt, fra udviklerne..
Taktikdel: Individuele indstillinger for spillere istedet for hele holdet.. (ofte nævnt)
Jeg ville gerne se flere frisparksmål.. ( har scoret 2 i min 11,5 årige karriere, så vidt jeg har set ) Og at træne dødbolde fik en reel mening udover kun ved straffespark.. (mulighed for en stærk frisparkskytte + indkast ) Lige nu er indkast den farligste situation der kan opstå i kamp.. smiley
Hovedstødsmål.. ( Jeg har før spillet Hattrick.. Måske der skal en tilsvarende special egenskab for en spiller til ) Syntes dog ikke vejret behøver have indflydelse.. smiley
Tilskuere på lægterne ved kampe.. Istedet for tomme sæder.. (visuelt) Og i forhold til fremmøde..
Og langt, langt ude i fremtiden: Mulighed for salg af merchendice, med tilsvarende indtægter, tilkøb af capotårn, mulighed for at lave en tifo ved topkampe.. Indkøb af Grill og fadølsanlæg med tilsvarende indtægter..
Jeg kommer nok på flere ting, løbende.. De fleste er bare ideer smiley
Mvh Per
En masse gode forslag, som jeg sætter på min liste.

Jeg må prøve at se om jeg kan indsamle noget statistik omkring hvor ofte der scores på frispark og se om der er noget, som skal justeres.

Indkast og hjørnespark er to af de svagheder ved simulationen, som jeg har kendt til, lige siden den nuværende blev releaset. De blev implementeret meget hurtigt, og jeg har altid gerne villet give dem en overhaling.

Hovedstød ville være fedt, men ville også kræve at der produceres nye animationer, som passer nøjagtigt ind med de eksisterende. Jeg ved dog at gutten, der i sin tid lavede animationerne stadig arbejder i branchen, så det er ikke nødvendigvis umuligt.

Tilskuere på lægterne: Ja, det er egentlig synd at alle kampe spilles på spøgelses-stadions, og det er nok ikke svært at lave.

Grill kan du godt glemme alt om... det skal da være en pølsevogn! smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 12. februar 2020, 14:31
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. februar 2020, 17:25
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per

Chelsea Boldklub (Hello there) 12. februar 2020, 17:37
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per
Hmmm, men det sker dog ikke så tit.

Bjørnholt FC (And then what) 12. februar 2020, 17:38
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per
Det kunne være fedt, hvis der kunne blive vist highlights fra ens kampe af eller at man selv kunne klippe det ud, som man syntes var fedt og ligge det op på forum og dele det evt. :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. februar 2020, 18:06
Chelsea Boldklub sagde:
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per
Hmmm, men det sker dog ikke så tit.
Nej det er anden gang jeg har set det i mine kampe efter ca 12 år på Vman
og jeg ser de fleste af mine kampe.. Det er ikke så tit.. smiley
Besvar