Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

Bjørnholt FC (And then what) 10. februar 2020, 17:25
Så fik jeg læst det fantastiske blog indlæg, tusind tak for det Dennis. Kæmpe respekt må jeg sige, at du har kunnet holde ud at stå alene med alt det her.

Nå det så er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at vide om der evt. kunne være planer om at gøres sådan, at man selv kunne vælge hvilket design man gerne vil se sine kampe med? Det har for mig været en af de store ulmeper de seneste mange år, at jeg ikke har kunnet nyde kampene pga. jeg ikke syntes om den nuværende grafik/design.

Mvh Bjørnholt

En Lille Fed FC (Fredman) 10. februar 2020, 17:47
Dejligt blogindlæg, Tillykke med opkøbet smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 18:27
Bjørnholt FC sagde:
Så fik jeg læst det fantastiske blog indlæg, tusind tak for det Dennis. Kæmpe respekt må jeg sige, at du har kunnet holde ud at stå alene med alt det her.

Nå det så er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at vide om der evt. kunne være planer om at gøres sådan, at man selv kunne vælge hvilket design man gerne vil se sine kampe med? Det har for mig været en af de store ulmeper de seneste mange år, at jeg ikke har kunnet nyde kampene pga. jeg ikke syntes om den nuværende grafik/design.

Mvh Bjørnholt
Mener du noget i retning af at kunne skifte designet til noget der ligner det gamle med ludobrikkerne?

Bjørnholt FC (And then what) 10. februar 2020, 18:35
FC Sunnyvale sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Så fik jeg læst det fantastiske blog indlæg, tusind tak for det Dennis. Kæmpe respekt må jeg sige, at du har kunnet holde ud at stå alene med alt det her.

Nå det så er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at vide om der evt. kunne være planer om at gøres sådan, at man selv kunne vælge hvilket design man gerne vil se sine kampe med? Det har for mig været en af de store ulmeper de seneste mange år, at jeg ikke har kunnet nyde kampene pga. jeg ikke syntes om den nuværende grafik/design.

Mvh Bjørnholt
Mener du noget i retning af at kunne skifte designet til noget der ligner det gamle med ludobrikkerne?
Ja, lige præcis :-)

Tokyo (CK) Crew 10. februar 2020, 18:56
Tillykke med købet smiley

Fantastisk læsning og tak fordi du kæmpede for dette fantastiske spil. Jeg glæder mig til at se, hvad fremtiden bringer smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 10. februar 2020, 19:33
Super fedt med købet, selvom det efterhånden er et halvt år siden, at jeg bed mærke i det smiley

Det giver mig helt sikkert lyst at fortsætte mit bidrag til spillet, når du har taget sådan en chance for at bringe spillet tilbage til sin storhedstid.

Jeg ser frem til ungdomshold, taktikdel og især tilpasning til mobilplatform mv., selvom det naturligvis tager tid at lave. Jeg er selv en af dem, der spiller 95% af tiden fra mobil. Det er primært søndag, hvor jeg klarer træning, sponsorsøgning mv fra computer, fordi det simpelthen er for besværligt på mobil - i hvert fald træningsdelen.

Held og lykke med projektet! smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 10. februar 2020, 19:43
FC Sunnyvale sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Så fik jeg læst det fantastiske blog indlæg, tusind tak for det Dennis. Kæmpe respekt må jeg sige, at du har kunnet holde ud at stå alene med alt det her.

Nå det så er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at vide om der evt. kunne være planer om at gøres sådan, at man selv kunne vælge hvilket design man gerne vil se sine kampe med? Det har for mig været en af de store ulmeper de seneste mange år, at jeg ikke har kunnet nyde kampene pga. jeg ikke syntes om den nuværende grafik/design.

Mvh Bjørnholt
Mener du noget i retning af at kunne skifte designet til noget der ligner det gamle med ludobrikkerne?
+1 på dette og mobilvenligheden - den tror jeg virkelig kommer til at trække nye kunder til.

Tak for blog-indlægget. <3

Den kritik som er kommet herinde, blandt andre undertegnede, har netop været for den manglede information om hvad der sker bag kulissen. Dette indlæg uddyber virkelig godt alt det der er sket.

Jeg har haft den opfattelse af: "Siden vi ikke ser noget, så må der være gået noget galt, og projektet er gået i stå". Har frygtet at vman ville gå død indenfor relativ kort tid. DEN TANKE BLEV VIRKELIG FEJET VÆK MED DETTE INDLÆG - derfor igen, tak.

Jeg håber, at der kommer mere gennemsigtighed så man kan begynde at tage beslutninger ud fra de planer og idéer der måtte være.



FC Rakkeby (Casper) 10. februar 2020, 20:11
Stort tillykke med opkøbet!

Jeg glæder mig vildt til at se udviklingen over det næste års tid.

Held og lykke med det hele!

Final Whistle (join) 10. februar 2020, 20:30
Wild Ferrets sagde:
FC Sunnyvale sagde:
"Taktikker: Da vi lavede 2013-versionen brød jeg mig ikke om indstillingen "Spillestil", og jeg er stadig træt af den, for den tog aspekter af taktikken, som førhen var individuelle indstillinger, og forsøgte at samle dem i "pakkeløsninger". Tag for eksempel spillestilen "Lange bolde". Normalt vil en spiller kun aflevere til medspillere som er minimum 5 meter væk, og maksimum 20 meter. Hvis man bruger spillestilen "Lange bolde" ændres dette til 7,5m minimum og 60m maksimum. De vil også kunne aflevere længere bagud. Spillestilen "Langskud" gør at ens spillere vil kunne forsøge at afslutte når de er 26 meter væk fra målet, mod normalt 18 meter. Men hvad hvis man gerne vil begge dele? Det kan man ikke. Derfor kunne jeg godt tænke mig at starte med at fjerne "Spillestil" og så dele den op i enkelte indstillinger, så man kan mikse sig frem til sin egen spillestil. Det er også muligt at jeg på et tidspunkt ser på om individuelle instrukser til spillerne kan implementeres."
Det er den bedste nyhed i mange år.
+1

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 10. februar 2020, 20:58
Held og lykke med det hele, vmans fremtid ser lys ud! smiley
Besvar