Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 16:39
Olympique des Royales sagde:
Stor tilfredshed med spillet i mange år nu og super fedt med en så dedikeret ejer!
- Men er det muligt at høre, hvordan “udtagelsen” af klubber, der får muligheden for at prøve beta-versionen af ungdomsholdet først, foretages? Og såfremt den foretages ved tilmelding, kunne jeg ikke lige finde stedet?
Senere på ugen vil der dukke et link op i toppen med "Ungdomshold", som leder dig til en side med en tilmeldingsknap. Udtagelsen blandt de tilmeldte vil ske tilfældigt.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 16:43
AG City sagde:
Dyb respekt fra min side, Sunny smiley
Det har smertet mig at se den kritik som der har været
I mange tilfælde uberettiget efter min mening, men hold kommunikationen ved lige, så managers som jeg selv kan bakke dig og vman op
Diskussioner kan nemt løbe af sporet, hvis der er alt for stille fra min side, så det er helt klart noget jeg vil sørge for at blive bedre til fremover.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 16:49
Pers LØVER sagde:
Stærk opdatering.. ! Beklager mit forumopslag fra igår, havde jeg vist denne var på vej
havde jeg aldrig skrevet det.. !
Tusind tak for super info..

Mvh Per
Arh, det behøver du skam ikke beklage smiley

Tegneserie Holdet (Pause på ubestemt tid) 10. februar 2020, 16:52
Syntes det var en dejlig nyhed og et godt blog indlæg, du har lavet.
Det trængte vi virkelig til at høre, hvor vi er i processen og hvad vi gør fremadrettet.

Det var superstil at gøre!
Det var en lang tekst, :O men super fyldig og interessant at læse og næsten nødvendig efter den længe uvished. smiley

Bliver spændende at se det kommende år 2020 i vman angående udvikling. smiley
Det lyder som nogle meget spændende og gode ideer/udviklinger, der er lagt op til.

Og ja det lyder som en god ide det Esbjerg kom med.
Det behøver ikke være langt eller meget, bare 5-10 linjer med screenshots.
Hvor vi er og hvad vi laver lige nu og hvad vi skal næst eller hvad vi fortsætter med.
Det lyder rigtig godt, også hold man medlemmer tæt på sig.

Vh Christina

Filthy Fellas (pause) 10. februar 2020, 16:54
Dejligt med et overblik.
Det seneste års tid har jeg været lidt bekymret for at det her spil måske ville blive efterladt inden for længe, men det ser ud til at der sker positive ting! smiley

Held og lykke med det hele. Håber du ender med at tjene en god skilling. smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 16:56
US Badolato sagde:
Hold op hvor er jeg forelsket i dig Sunny. Jeg er selv lige startet op på vman for nogle uger siden igen og har aldrig nydt spillet så meget som nu. Jeg glæder mig til fremtiden, men nyder også nutiden, og føler at spillet er i gode hænder. smiley
Fedt, velkommen tilbage... jeg glæder mig også til fremtiden, især når jeg kan komme til at nørde med spiller-AI igen.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 17:00
Faciato FC sagde:
Kæft en fed føelse jeg har efter jeg har læst blog indlægget! Jeg tror på vman er kommet i rigtig gode hænder!

Nu kan der også tages beslutninger kun af sunny. Og jeg tror på sunny godt kan se de generelle fejl der er blevet lavet igennem tiden

Disse ting håber jeg der bliver rettet på efter ungdomsholdet, så tror jeg at medlems tallet vil stige gevaldigt!

Mobilside
Statsloft
Taktik og kampmotor

Virkelig 3 vigtige ting som ville få nye og gamle brugere tilbage igen!
Ja, det med at tage beslutninger har været lidt svært førhen, med skiftende direktører og en masse forskellige ejere, som var gået hver til sit.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 17:11
Team Breezy sagde:
Dejligt med et overblik.
Det seneste års tid har jeg været lidt bekymret for at det her spil måske ville blive efterladt inden for længe, men det ser ud til at der sker positive ting! smiley
Som medarbejder var jeg også selv bekymret for det samme, og ikke kun i 1 år.
Team Breezy sagde:
Held og lykke med det hele. Håber du ender med at tjene en god skilling. smiley
Takker! I forhold til indtjening, så er min ambition for de første år bare at det kan komme til at gå i 0 i forhold til alle de penge jeg har brugt at at købe skidtet smiley Når den dag kommer, og det hele er betalt tilbage er resten bare bonus.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 10. februar 2020, 17:12
Tegneserie Holdet sagde:
Syntes det var en dejlig nyhed og et godt blog indlæg du har lavet.
Det trængte vi virkelig til at høre, hvor vi er i processen og hvad vi gør fremadrettet.

Det var superstil at gøre!
Det var en lang tekst, :O men super fyldig og interessant at læse. smiley

Bliver spændende at se det kommende år 2020 i vman angående udvikling. smiley
Det lyder som nogle meget spændende og gode ideer/udviklinger, der er lagt op til.

Og ja det lyder som en god ide det Esbjerg kom med.
Det behøver ikke være langt eller meget, bare 5-10 linjer med screenshots.
Hvor vi er og hvad vi laver lige nu og hvad vi skal næst eller hvad vi fortsætter med.
Det lyder rigtig godt, også hold man medlemmer tæt på sig.

Vh Christina
Det tog også sin tid at skrive smiley Jeg vil også tro at det er det længste blogindlæg nogensinde. Jeg bestræber mig på at komme med mindre og hyppigere indlæg fremover.

De blå ulve (Astrup) 10. februar 2020, 17:21
Fantastisk blogindlæg, det var god læsning og har uden tvivl reddet min kedelige mandag.
Stort tillykke med opkøbet! Jeg glæder mig utroligt meget til at se hvad fremtiden bringer for spillet.
Nu har ungdomsholdet fyldt rigtigt meget for klart størstedelen af de aktive managers og er også et fedt koncept.
Men personligt er jeg rigtigt glad for, at du nævner ting som taktikdelen og kampsimulatoren, Hvilket måske giver mulighed for flere valgmuligheder som manager rent taktisk. Tror uden tvivl at individuelle instrukser vil blive et hit, i så fald at det er muligt - kunne være fedt hvis man som manager kunne være i stand til at mandsopdække modstanderens stjernespiller eller lignende, hvor man som manager har en stor indflydelse på kampens endelige resultat.
Held og lykke herfra! smiley
Besvar